اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو کرمان خبر داد

حضور تیم ووشوی کرمان در مسابقات لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان کرمان گفت: با رایزنی‌های انجام شده تیم کرمان با خرید امتیاز تیم رنگ فیروزه فارس، فصل بعد در مسابقات لیگ برتر ووشو کشور حضور دارد.

حضور تیم ووشوی کرمان در مسابقات لیگ برتر

علی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی استان کرمان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مسابقات در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان و با دعوت از تمام هیئت‌های شهرستان‌ها و رزمی‌کاران استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات مسئولان هیئت ووشو توانستند برای نخستین‌بار برگزاری مسابقات را بر روی سکوی استاندارد نهایی کنند، افزود: این سکو در مدت 10 روز و با هزینه 20 میلیون تومان ساخته شده است.

دبیر هیئت ووشوی استان کرمان بیان داشت: برگزاری مسابقات قهرمانی استان و سایر مسابقات درون استانی یکی از خلاءها و کمبودهای ورزش ووشو در استان کرمان بود که پس از راه‌اندازی تشکیلات جدید هیئت مسئولان و پیشکسوتان تأکید زیادی بر برگزاری یک دوره مسابقات استانی داشتند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب از طریق ارسال پیامک، رسانه‌ها و همچنین فاکس به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها برای شرکت در این مسابقات گفت: تنها تیم سیرجان در این رقابت‌ها شرکت نکرد که در این خصوص مسئولان این هیئت باید پاسخگو باشند.

سالاری با اشاره به حضور تمام ووشوکاران برتر استان که سابقه عضویت در تیم ملی و مسابقات لیگ برتر را در کارنامه خود دارند در این مسابقات افزود: مسابقات در سطح کلاس بالایی برگزار شد، کرمان استعداد و توانایی بالایی در این رشته دارد و ورزشکاران ما می‌توانند با توجه به برنامه‌ریزی مناسب‌تر در مسیر موفقیت گام بردارند.

وی با اعلام خبر حضور تیم کرمان در مسابقات این دوره لیگ برتر ووشوی کشور گفت: پس از عدم حضور تیم کرمان در مسابقات لیگ برتر این تیم به لیگ دسته اول کشور سقوط کرد، اما با رایزنی‌های انجام شد تیم کرمان با خرید امتیاز تیم رنگ فیروزه فارس فصل بعد در مسابقات لیگ برتر ووشو کشور حضور دارد.

سالاری تصریح کرد: به فدراسیون اعلام کرده‌ایم که کرمان آمادگی حضور در مسابقات ووشوی مردان و زنان کشور و همچنین لیگ جوانان را دارد و برگزاری این مسابقات می‌تواند ظرفیت‌های استان در ابعاد و بخش‌های مختلف را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده تا ما تیم‌های منسجم و قدرتمندی را عازم این مسابقات کنیم.

دبیر هئیت ووشوی استان کرمان خاطرنشان کرد: قصد داریم تا با راه‌اندازی لیگ ووشوی استان کرمان علاوه بر فعال ساختن این رشته شرایط را برای توسعه امکانات و زیرساخت سنجیده و پس از آن شهرستان‌ها را در این خصوص یاری کنیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول