اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه ووشوی استان زنجان:

میزبانی مسابقات بین‌المللی بیانگر اعتبار زنجان در ووشو است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه ووشوی استان زنجان گفت: واگذاری میزبانی‌ دو مسابقه به زنجان بیانگر اعتبار زنجان در رشته ووشو است.

میزبانی مسابقات بین‌المللی بیانگر اعتبار زنجان در ووشو است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خلیل ببری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه رشته ورزشی ووشو در استان زنجان اظهار داشت: این توسعه مدیون همکاری خانواده‌ها با مربیان و همچنین مسئولان این رشته است.

وی با یادآوری شائبه موجود درباره خطرناک‌بودن ورزش‌های رزمی افزود: تمرکز بر روی تربیت روحی و روانی ورزشکاران همراه با آماده سازی جسمی از برنامه‌ریزی‌های اصلی هیئت ووشوی استان زنجان برای زدودن این شائبه است.

عضو هیئت رئیسه ووشوی استان زنجان به وجود افراد تاثیرگذار در هیئت ووشوی استان زنجان اشاره کرد و گفت: هیئت ووشوی استان زنجان افراد تاثیرگذاری در عرصه ورزش ووشوی کشور تربیت کرده است.

وی تاکید کرد: هیئت ووشوی استان زنجان در صدد تبدیل سالن‌های این رشته ورزشی به مکان‌هایی برای تربیت افراد به مانند مدارس است.

ببری با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در زنجان تصریح کرد: افراد ارزشمندی در خانواده‌ها وجود دارند که می‌توان از تفکرات آنها در اداره بهتر این ورزش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات برگزار شده در زنجان نخستین انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور است، بیان کرد: اینگونه انتخابات می‌تواند به عنوان الگو مطرح شود.

عضو هیئت رئیسه ووشوی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره چگونگی استفاده از اولیای ورزشکاران در اداره هیئت ووشوی استان گفت: بر اساس آئین‌نامه، انجمن اولیا و مربیان هیئت ووشو را به لحاظ مادی و معنوی حمایت‌ می‌کند.

وی به گرایش روز افزون جوانان به ورزش اشاره کرد و افزود: امکانات محدود جوابگوی نیازهای ورزش نیست و باید از منابع مالی و معنوی اولیا در این زمینه استفاده شود.

ببری به میزبانی زنجان برای دو مسابقه بین‌المللی ووشو در ماه آینده اشاره و تصریح کرد: توانایی کسب این میزبانی نشانه اعتبار استان در این ورزش است.

شایان ذکر است، از تیر ماه سال جاری شهر زنجان میزبان مسابقات قهرمانی غرب آسیا و همچنین چهارمین دوره مسابقات جام پارس خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول