اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی گرانی‌های اخیر صورت گرفت

اولتیماتوم فرماندار نوشهر به بازاریان متخاطی/ عرضه میوه و مرغ در جایگاه‌های جدید

خبرگزاری فارس: همزمان با گرانی چند وقت اخیر، فرماندار نوشهر به بازاریان متخاطی این شهر اولتیماتوم داد.

اولتیماتوم فرماندار نوشهر به بازاریان متخاطی/ عرضه میوه و مرغ در جایگاه‌های جدید

محمدعلی قمی‌اولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با بیان عزم جدی این شهرستان برای مبارزه با گران‌فروشی بازار اظهار داشت: به بازار میوه و تره‌بار و پروتئینی نوشهر 10 روز فرصت داده شده تا نسبت به تعدیل و یکسان‌سازی قیمت‌ها اقدام کنند و در صورت ادامه فضای گران‌فروشی، بازار جدید و جایگاه ویژه عرضه میوه و پروتئین با قیمت واقعی و دولتی برپا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برخی بازاریان به بهانه گردشگرپذیری منطقه، با نگاه انتفاعی مبادرت به عرضه میوه‌های لوکس و گران‌قیمت می‌کنند که همین باعث شده تا توانایی خرید میوه و پروتئین برای دهک‌های پایین جامعه مورد تهدید قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در شرایط کنونی گفت: در حالی که اکثریت بازاریان نوشهری را متدینان و افراد اخلاق‌مدار تشکیل می‌دهد، اما عده‌ای سودجو به سبب زیاده‌خواهی تعادل عرضه میوه‌و تره‌بار را برهم زده‌اند که ظرف چند روز طرح ویژه مبارزه با گران‌فروشی یا کم‌فروشی در نوشهر به اجرا در خواهد آمد.

فرماندار نوشهر خطاب به متولیان بازار متذکر شد: نباید نسبت به حقوق حقه مردم بی‌تفاوت بود و در مسیر تحقق این حقوق، اکیپ‌های مختلف متشکل از بازرسان اصناف، ماموران تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت و نماینده فرمانداری برای کنترل بازار با متخاطیان عرضه میوه و تره‌بار و پروتئین به شدت برخورد می‌کند.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول