اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

گرانی مردم را آزرده خاطر کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: موضوعی که هم‌اکنون مردم را آزرده خاطر و نگران کرده است گرانی است و مسئولان باید در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

گرانی مردم را آزرده خاطر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: گرانی موضوعی ملی و فراملی است اما آنچه در بوشهر با آن دست به گریبان هستیم این است که گرانی در بوشهر با دیگر مناطق کشور متفاوت است.

وی افزود: به طور کلی مردم از گرانی‌ها نگران هستند و ما مسئولان اگر می‌توانیم گرانی را کنترل کنیم در غیر اینصورت به مردم اطلاع داده و آنان را در شرایطی قرار ندهیم که به موضع‌گیری علیه نظام اقدام کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خاطر نشان کرد: افزایش قمیت آرد و نان در بوشهر تعادل خوبی ندارد و به نظر بنده زیاد است و شاید دلائلی داشته باشد که برای من ناشناخته مانده است.

جمیری گفت: وظیفه مسئولان این است که رضایت مردم را برای حضور مستمر و جدی در استمرار نظام الهی تحقق ببخشیم.

وی بیان کرد: به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده گرفته‌ایم اما مسئولیت ما منحصر به یک منطقه، استان و یا حتی کشور نیست بلکه نظام جمهوری اسلامی به یک الگو و اسوه در عرصه جهانی تبدیل شده است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی ارزشی برای نجات بشریت در برابر ظلم و ستم‌هاست.

جمیری گفت: به هر میزان و سطحی که مسئولیت داریم باید نگاهمان این باشد که به چه میزان به کارآمدی نظام دینی کمک کرده‌ایم.

وی بیان داشت: تمام تلاش دشمن این است که عنوان کند نظام دینی نمی‌تواند کارآمد بوده و این نظام نمی‌تواند حلال خوبی برای مشکلات مردم باشد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان بوشهر در انتظار هستند که مسئولان و مدیران این استان چگونه می‌خواهند مشکلات آنان را تدبیر کنند، بنابراین ما نیز باید خود را برای استفاده از توفیق خدمت به مردم بیش از گذشته آماده کنیم.

جمیری افزود: ما امروز وظیفه مهم متجلی کردن کارآمدی نظام دینی را بر عهده داریم و باید با جدیت آن را عملی کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول