اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه گرمسار:

حفاظت از دست‏آوردهای انقلاب مأموریت اصلی سپاه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران، حفاظت از دست‏آوردهای انقلاب اسلامی است.

حفاظت از دست‏آوردهای انقلاب مأموریت اصلی سپاه است

حجت‏الاسلام مهدی ولی‏خانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار به مناسبت هفته پاسدار اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ پاسداران، تأسی به بزرگ پاسدار اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان است.

وی افزود: پاسداران در انتخاب این راه که پاسداری از اسلام و قرآن است، خود را منتسب به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‏دانند و سعی دارند تا از آن حضرت الگوپذیری داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار ادامه داد: ویژگی‏ها، آداب و رسوم و رفتار علمی پاسداران شهید و وصیت‏نامه عرفانی آنها دلیل روشن الگوپذیری آنها بوده و همین باعث شده است تا جان شیرین خود را در طبق اخلاص بگذارند و در راه دین فدا کنند.

وی بیان داشت: امروز نیز پاسداران در عرصه‏های مختلف ثابت کرده‏اند که برای دفاع از انقلاب و نظام آماده جان‏نثاری هستند و به پیمان خود وفادارند و پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشته‏اند و این توفیق بسیار بزرگی است.

ولی‏خانی تصریح کرد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران، حفاظت از دست‏آوردهای انقلاب اسلامی است و واقعاً از ابتدا تاکنون بسیار عالی از این دستاوردها حفاظت کرده و در تمام فراز و نشیب‏های انقلاب و در بحران‏هایی که دشمنان برای انقلاب ما به وجود آوردند، پاسداران با آمادگی لازم با نثار جان خود، از انقلاب دفاع کردند.

وی اظهار داشت: سپاهیان با حضور خالصانه خود در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از نظام و کشور اسلامی مقابل صدامیان ایستادند و نیروی مردمی بسیج را سازماندهی کردند و توانستند تاریخ درخشانی را برای کشورمان به ثبت برسانند و این عظمت در سایه تدیّن، ولایت‏مداری، اخلاص و حضور انقلابی و به ‏موقع بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: انتخاب راه صحیح در اطاعت و پیروی از امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری در عرصه‏های مختلف از نشانه‏های بصیرت پاسداران است.

ولی‏خانی تأکید کرد: امیدوار بودن ملت ما به سپاه و اطمینان خاطر از آن، نشانه آن است که به پاسداران و سپاه ایمان داشته و سپاه می‏تواند برای رسیدن به بصیرت و انقلاب راه درست برای آنان باشد که منتهی به اطاعت از ولایت است.

وی افزود: یک پاسدار نمونه باید در تدین، التزام عملی به شرع مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی و اطاعت از امام و رهبر خود از دیگران پیشی بگیرد و از روحیه ایثار، فداکاری، نظم و انضباط، خستگی‏ناپذیری، مردم‏داری، حضور مؤثر در جامعه و بصیرت‏دهی در حدّ اعلای خود برخوردار باشد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: پاسداران باید قدر این موقعیت گران‏بها را بدانند، جایگاه پاسداری بسیار والاست، چون پاسداری از دین اسلام، قرآن، امام، رهبری و انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول