اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ناحیه سپاه بستک هرمزگان

برنامه‌های اعیاد شعبانیه در بستک تشریح شد

خبرگزاری فارس: از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک برنامه‌های اعیاد ماه شعبان در این شهرستان اعلام و تشریح شد.

برنامه‌های اعیاد شعبانیه در بستک تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک واقع در شمال‌غربی هرمزگان، سرگرد پاسدار حبیب‌الله سهرابی یک‌شنبه شب در نشست هماهنگی برنامه‌های اعیاد شعبانیه، ضمن تبریک فرارسی بعثت پیامبر اکرم(ص) برنامه‌های ایام شعبانیه را در شهرستان بستک تشریح و اظهار داشت: بی‌گمان شعبان و اعیا‌د آن ماهی منحصر به ‌فرد برای تمامی مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این ماه به دلیل وقوع تولد ناجی بشریت در نوع خود دارای اهمیت بالایی در بُعد معنوی و مذهبی برای مسلمانان است، افزود: روزهای منتهی به این ماه و خود این ماه فرصت مناسبی است تا در آن فلسفه ظهور و غیبت برای مردم تشریح و تحلیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک با بیان اینکه این ماه و ماه‌های رجب و رمضان بارها و بارها در احادیث مورد سفارش ائمه معصوم قرار گرفته است، ادامه داد: همانا پرداختن به امور مذهبی در این ماه‌ها از ارج و قرب بسیار بالایی برخوردار است که باید این فرصت‌ را غنیمت شمرد و در حد امکان از لحظات این ماه‌ها بهره کافی و وافی را برد.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان همواره در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی از فعالیت مناسبی برخوردار است، گفت: این ناحیه برای ماه شعبان نیز برنامه‌های قابل توجهی را برای اجرا در سراسر شهرستان مدنظر دارد.

به گفته این مسئول مهم‌ترین برنامه‌های این ایام برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)، تجلیل از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، دیدار با پاسداران بازنشسته و مراسم گردهمایی خانواده‌های بسیجیان و پاسداران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک در ادامه گفت: هم‌چنین نشست هم‌اندیشی علمای اهل سنت با پاسداران، دیدار با فرماندار و مسئولان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و شهر بستک، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این اعیاد است.

سهرابی در ادامه از برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردهای جدید سپاه و بسیج در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این ایام برنامه‌های شادی نیز در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مقاومت و بخش‌ها برگزار می‌شود.

این فرمانده ناحیه مقاومت، ارسال پیامک‌های مناسبتی در خصوص این ایام و برگزاری نشست‌های فرهنگی در بسیج اقشار فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شهرستان بستک عنوان کرد.

وی در پایان ضمن درخواست از دستگاه‌ها و ادارات برای حضور فعال در برگزاری مراسمات پیش رو اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است و در همین راستا باید در حد امکان به مسائل فرهنگی مذهبی توجه کرد، چرا که بر این عقیده‌ایم که از راه است که می‌توان جامعه‌ای توسعه یافته و معنوی را تجربه کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول