اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان سپاه امام حسن مجتبی استان البرز:

یادواره 7 هزار زن شهیده کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از برگزاری یادواره 7 هزار زن شهیده کشور و شهیده ناهید فاتحی در البرز خبر داد.

یادواره 7 هزار زن شهیده کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج شهین حاجی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پاسداشت و یادآوری خاطرات شهدای زن یادواره 7 هزار شهیده زن کشور در استان البرز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و بدانند زنانی شجاع و دلیر نیز در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند که برای حفظ این سرزمین هم‌پای مردان در برابر دشمن ایستادگی کردند و جان خود را در راه آزادی و سرافرازی میهن فدا کردند.

این مسئول افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا، ادامه راه آنها و حفظ آرمان‌های آنان است.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بانوان با حجاب و متانت و پاکدامنی خود می‌توانند روح شهدا را شاد و ادامه دهنده راه آنان باشند، تأکید کرد: پوشش اسلامی و داشتن حجاب یکی از مهم‌ترین مباحث برای زن مسلمان است که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نوک پیکان دشمنان، دختران و پسران ما را مورد هدف قرار داده است و آنان با بکارگیری برنامه‌ها و تبلیغات جذاب در نظر دارند تا ذهن زنان و دختران ما را تسخیر کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمنان با ترویج فرهنگ غلط خود در نظر دارند تا برنامه‌های از پیش تعیین شده خود را در جوامع اسلامی اجرایی کنند لذا زنان و به ویژه دختران ما باید هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان قرار نگیرند و با حفظ حجاب و پوشش اسلامی خود دست رد بر خواسته دشمنان بزنند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته زن در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن کوثر و جشنواره‌های فرهنگی و علمی از برنامه‌های هفته زن در البرز است.

حاجی‌زاده برپایی کارگاه‌های آموزشی تربیتی، بررسی شخصیت و جایگاه زن و استرس در محیط کار را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته زن عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها مادرانی که فرزندان زیر پنج سال دارند شرکت کرده و با سیره تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) آشنا می‌شوند.

به گفته این مسئول حضور در نماز جمعه،‌ غبارروبی مزار شهدا و هم‌چنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول