اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه هرمزگان

جانبازان، پاسداران و قضات بستک تجلیل شدند

خبرگزای فارس: به مناسبت روز جانباز، پاسدار و قوه قضائیه با حضور سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مسئولان دادگستری، از جانبازان، پاسداران و قضات شهرستان بستک تجلیل شد.

جانبازان، پاسداران و قضات بستک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی مرکز هرمزگان، عصر امروز در مراسمی که با حضور سردار مارانی و بسیجیان و مسئولان و پاسداران در محل سالن اجتماعات شهر بستک برگزار شد از جانبازان و پاسداران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد سه نور از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک و دادگستری شهرستان برگزار شده بود از کارکنان دادگستری و قضات نیز تجلیل به عمل آمد.

سرگرد پاسدار جبیب‌الله سهرابی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک در این مراسم ضمن تشکر از حضور بسیجیان در مراسم روز پاسدار با بیان اینکه امام حسین(ع) بهترین الگو برای پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: اقتدار و صلابت امروز انقلاب مدیون جان برکفی پاسداران این مرز و بوم در تمامی قوای مسلح به ویژه در سپاه پاسداران اسلامی است.

وی هم‌چنین در ادامه با بیان اینکه دلاورمردی‌های پاسداران و بسیجیان برای همیشه در حافظه تاریخ ماندگار است، افزود: اینکه نیروی معنوی و اخلاقی در خدمت کشوری بزرگ و باسابقه درآمده و روز به روز به اعتلای آن کمک می‌کند، موضوعی است که بسیاری از کشورها برای دست‌ یافتن به این‌چنین ظرفیتی تلاش می‌کنند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک گفت: سپاه و بسیج همواره در جبهه‌های نرم و سخت به عنوان پیشانی دفاع از آرمان‌ها و مرزها مطرح بوده و هست و باید گفت که مقاومت‌های این نهاد‌های انقلابی در حال تبدیل شدن به الگویی برای استکبارستیزی در دنیاست.

منوچهر خیرخواه رئیس دادگستری شهرستان بستک نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی گفت: شهید بهشتی مظهر عدالت و بهترین الگوی تأثیرگذار برای قضات است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار بنیان‌گذار قوه قضائیه و قوانین اسلامی در این قوه است که با درایت و تدبیر خود سبب شکل‌گیری این قوه در پیکره جدید خود در بعد از انقلاب شد.

در این مراسم با برنامه‌های شاد هنری اعیاد شعبانیه گرامی داشته شد.

هم‌چنین توسط مسئولان مربوطه بخشی از عملکرد دادگستری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک تشریح شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول