اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

آمریکا سپاه‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: آمریکا پس از اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی، اکنون سپاه‌هراسی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

آمریکا سپاه‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده است

رضا قنبری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار به مناسبت هفته پاسدار، به شاخصه‏های پاسدار نمونه اشاره کرد و افزود: پاسدار با داشتن روابط عمومی بالا می‏تواند بیشترین جاذبه و کم‏ترین دافعه را در افراد جامعه داشته و همچنین باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد.

فرمانده سپاه گرمسار بیان کرد‌: پاسدار نمونه باید بصیرت لازم نسبت به مسائل روز کشور و التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد.

وی به نقش و جایگاه پاسدار در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی است که وظیفه و رسالت آن، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن بوده و تکلیف پاسداران نیز حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مقابل دشمنان خارجی و داخلی است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار بیان داشت: سپاه یکی از یادگارهای ارزشمند و از برکات وجودی امام خمینی(ره) است و رسالت عظیم پاسداری از دستاوردهای انقلاب ایجاب می‏کند که این نهاد مقدس مؤمن، ولایی، مردمی و انقلابی باقی بماند.

قنبری تصریح کرد: سوم شعبان‏المعظم سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به این دلیل روز پاسدار نامیدند که پاسداران در دفاع از اسلام و قرآن به سیدالشهدا(ع) اقتدا کنند.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران در تاریخ 33 ساله خود افتخارات زیادی داشته و یکی از بزرگ‏ترین افتخارات این سازمان، انقلابی و جهادی بودن آن است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار افزود: سپاه هراس در دل استکبار انداخته و مدت‏هاست که آمریکا، اسلام‏هراسی و ایران‏هراسی و حالا هم سپاه‏هراسی را در دستور کار خود قرار داده است.

قنبری اضافه کرد: امروز باید بصیرت نسل جوان را ارتقا داد تا در جریان وقایع گذشته، پیش از انقلاب و دوران انقلاب اسلامی قرار گیرند و به این پیشینه‏ عظیم افتخار کنند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول