اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

سیره عملی شهید بهشتی در بین آحاد جامعه تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: توجه به سیره شهید بهشتی در بین مسئولان است چراکه ایشان می‌تواند به‌‌عنوان الگویی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم باشد.

سیره عملی شهید بهشتی در بین آحاد جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، سید عباس حسینی‌نژاد در سالروز شهدای هفتم تیر با اشاره به اینکه توجه به جریان فکری شهدای هفت تیر از ضرورت‌هاست، اظهار کرد: شهید بهشتی دارای افکار والایی است که باید به آن توجه شده و در بین مردم این تفکرات جاری و ساری شود.

نماینده عالی دولت در در ساری افزود: یکی از اصولی که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن توجه شود آشنا کردن مردم با احکام اجتماعی است و باید سیره عملی شهید بهشتی در بین آحاد جامعه تبیین شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه اصل خواسته مردم این است که عملکرد مسئولان رصد شود، گفت: باید به این خواسته مردم احترام گذاشت و در برنامه‌ها به این نکته مهم توجه کرد. 

وی خاطرنشان کرد: شهدای هفتم تیر، اسوه‌های بی‌نظیری هستند که قربانی راه عدالت‌خواهی شده‌اند و این شهدای عزیز ستارگان درخشانی در آسمان نجابت و نگاه مظلوم و معصوم منتظران عدل و دادخواهی هستند.

فرماندار ساری گفت: باید با ادب و خضوع مبلغان این الگوهای شایسته به دنیا باشیم.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول