اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

شهید بهشتی نمونه بارز حق‌خواهی و اسلام‌خواهی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان نمونه بارز حق‌خواهی و اسلام‌خواهی بودند.

شهید بهشتی نمونه بارز حق‌خواهی و اسلام‌خواهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی حسینی‌مجد بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و شهید حیدری در نهاوند اظهار داشت: امروزه نیازمند ترویج اندیشه‌های شهیدان بهشتی و حیدری هستیم زیرا مطالعه آثار و اندیشه‌های آنها نقش مهمی در امیدواری، خودباوری، دینداری و بصیرت افراد دارد.

وی شهیدان آیت‌الله بهشتی و حیدری را نمونه بارز ولایتمداری خواند و افزود: آنها در دوران سراسر خفقان ستم‌شاهی استوار و محکم بر اعتقادات خود ایستادند که این موضوع منجر به دستگیری، تبعید و زندانی شدن آنها شد.

امام جمعه اسدآباد به علاقه شهید حیدری به حضرت امام اشاره کرد و ادامه داد: هیچ چیز جز حرکت و جهاد در راه خدا نمی‌تواند این چنین ارتباط تنگاتنگی بین افراد به وجود آورد زیرا رابطه شهید حیدری با حضرت امام خمینی(ره) رابطه مراد و مریدی بود.

وی بهره‌مندی از آثار شهید حیدری و شناسایی آنها به نسل جوان را مورد توجه و ضروری خواند و گفت: باید نسل جوان با فداکاری و زحمات آن شهید بزرگوار آشنا شوند.

شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری در حادثه انفجار هفت تیر سال 60 به مقام شهادت نائل آمد و تنها شهید این واقعه در استان همدان است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول