اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان در اهواز

سی و یکمین سالروز شهادت دکتر بهشتی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم سی و یکمین سالروز شهادت دکتر بهشتی و دیگر شهدای حادثه هفتم تیر در اهواز برگزار شد.

سی و یکمین سالروز شهادت دکتر بهشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این آیین شامگاه سه‌شنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان اهواز و مسئولان لشکری و کشوری در مسجد اعظم برگزار و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گرامی داشته شد.

در مراسم سی و یکمین سالروز انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز حضور داشت.

آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم سخنرانی کرد و به بیان ابعاد گوناگون شخصیت شهدای هفتم تیر به ویژه سه نماینده شهید خوزستان در این حادثه پرداخت.

در این مراسم که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، فرماندار اهواز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی شرکت داشتند.

همچنین جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان و نیروهای سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و لشکر 92 زرهی ارتش و یگان‌های مختلف نیروی انتظامی مستقر در اهواز نیز با حضور در مراسم سی و یکمین سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران با وفایش به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

در حادثه انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 توسط منافقین آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند که شهید حجت‌الاسلام سید محمد کاظم دانش نماینده دزفول، اندیمشک و شوش، شهید سید محمد جواد شرافت نماینده شهرهای شوشتر و گتوند، شهید علیرضا چراغ زاده دزفولی نماینده شهرستان رامهرمز و هفتکل سه نماینده استان خوزستان بودند که در این عملیات تروریستی شربت شهادت نوشیدند و به لقاءالله پیوستند. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول