اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع)

جشنواره جوانان بهشتی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون روضة‌العباس (ع) کرمان گفت: جشنواره جوانان بهشتی در سه بخش متفاوت به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و آغاز هفته جوان در شهر کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره جوانان بهشتی در کرمان برگزار می‌شود

حسن محمدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز هفته جوان و گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: به همین مناسبت جشنواره جوانان بهشتی در سه بخش جشن جوانان بهشتی، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته جوان باید حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان الگوی جوان مسلمان معرفی شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تبیین، ترویج و نهادینه کردن ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان اسوه جوانان مسلمان برگزار می‌شود.

محمدی‌پور با اشاره به برگزاری جشن بزرگ جوانان بهشتی در آستانه ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در کرمان گفت: این جشن در روز جمعه 9 تیر ماه جاری در محل تالار خانه شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی، مداحی و مولودی خوانی سیدرضا تحویل‌دار و اجرای سیدمرتضی حسینی مجری شبکه سه سیما همراه است.

دبیر کانون روضة‌العباس (ع) کرمان با اعلام اینکه در این جشن برنامه‌های متنوع فرهنگی و اهدای کمک هزینه سفر کربلا و مشهد مقدس به تعدادی از شرکت کنندگان برنامه‌ریزی شده است، بیان داشت: جشنواره جوانان بهشتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول