اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

فروشگاه‌های لباس‌ اسلامی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال خواستار ایجاد زیر‌ساخت‌های فروشگاهی لازم در خصوص فروش لباس‌های اسلامی و معرفی پوشش اسلامی در خلخال شد.

فروشگاه‌های لباس‌ اسلامی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه ساماندهی شئونات فرهنگی شهرستان خلخال با تاکید صریح از ادارات صنعت و معدن و تجارت و امور صنفی شهرستان خلخال خواست با ایجاد این فروشگاه‌ها به عرضه لباس‌هایی مطابق با فرهنگ اسلامی ایران اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه نظام اسلامی ما تاکید بر حجاب را در دستور کار قرار داده است، خاطرنشان کرد: جامعه بی‌حجاب جامعه‌ای بی‌هویت است و هر لحظه امکان اضمحلال و نابودی آن وجود دارد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: حجاب با ارزش‌تر از آن است که همچون یک کالای بی‌ارزش و زنان را مانند یک عروسک تلقی کنند و زن را تا حد حیوانیت تنزل دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محسن محسنی اظهار داشت: احیای حجاب احیای امر الهی و ائمه معصومین است که باید در جامعه به آن اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه در جامعه ما بی‌حجابی و بد‌حجابی به یک فرهنگ تبدیل شده اما باید این را متذکر شویم که نباید با بی‌حجابی و بد‌حجابی به حریم اعتقادی دیگران دست اندازی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال برپایی نمایشگاه‌های هدفمند حجاب و عفاف را با رویکرد فرهنگ اسلامی و پوشش اسلامی یادآور شد و گفت: برپایی این نمایشگاه می‌تواند جامعه دینی ما را از هجمه‌های دشمنان حفظ نماید.

محسنی ادامه داد: دشمن در هیچ جبهه‌ای موفق نشده و اینکه با رویکرد فرهنگی و جنگ نرم به میدان آمده یکی دیگر از حربه‌هایش می‌باشد.

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی باید با برنامه‌های منسجم و پویا به مقابله با این اهداف دشمن بپردازد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول