اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت‌ شورای فرهنگ عمومی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی استان از اولویت‌های در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان است.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت‌ شورای فرهنگ عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: در این ماه اعیاد زیادی از جمله ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین‌العابدین قرار دارد که باید به خوبی گرامی داشته شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تبریک هفته قوه قضائیه به تلاشگران دستگاه قضا در استان افزود: پیشنهاداتی را در زمینه اولویت‌بندی برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی به دبیرخانه اعلام و اولویت‌‌ها مشخص شد.

 

سعیدی تصریح کرد: 50 پیشنهاد برای اولویت‌های سال جاری به دبیرخانه رسید و از اعضای شورا تقاضا کردیم تا پنج اولویت را به عنوان پیشنهاد مطرح کنند که از جمله آنها باید به عملیاتی کردن نامگذاری سال جاری و تقویت باورهای دینی و گسترش اخلاق فردی و اجتماعی اشاره کرد.

 

این مسئول تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی استان از دیگر اولویت‌های در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان کرمان است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمان بیان داشت: در دهه عدالت و پیشرفت، سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده که کارگروه تبلیغات محیطی شورای فرهنگ عمومی کشور در همین راستا و برای ایجاد ساز و کارهای مناسب تبلیغی و فرهنگی برای تحقق شعار سال، مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کالا و خدمات داخلی در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی مصوبات خوبی داشته است.

 

سعیدی با اشاره به برگزاری برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان متذکر شد: با توجه به هجمه‌هایی که وهابیت در زمینه‌های مختلف به جمهوری اسلامی ایران دارد برنامه تلاوت یک جزء از قرآن کریم در بعضی استان‌های کشور و از جمله در حسینیه ثارالله کرمان بسیار مناسب است و باید تداوم یابد.

 

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول