اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

روند گازرسانی به روستاهای بویراحمد پرشتاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با ابراز رضایت از مجموعه شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان گفت: روند گازرسانی به روستاهای بویراحمد پرشتاب و رضایت‌بخش است.

روند گازرسانی به روستاهای بویراحمد پرشتاب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در کمیته گازرسانی شهرستان بویراحمد که با هدف بررسی موانع و مشکلات گازرسانی به روستاهای این شهرستان تشکیل شد، این نشست را مقدمه‌ای برای هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط برشمرد و با اشاره به ضرورت حفظ کاربری اراضی باغی و باغ‌ها از مسئولان خواست قبل از شروع هر کاری با محیط زیست هماهنگی لازم را انجام داده تا تخریب محیط زیست و درختان در مسیر لوله‌های گاز به حداقل برسد.

الفونه ابراز داشت: امید است با گازرسانی به روستاهای فاقد گاز ضمن جلوگیری از مهاجرت، شاهد توسعه و تحول اساسی در روستاها باشیم.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: عملکرد شرکت گاز در این زمینه رضایت‌بخش و قابل تقدیر است.

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: تمام زیرساخت‌های لازم و تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها باعث می‌شود کار گازرسانی به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

الفونه تصریح کرد: از مجموع کل روستاهای شهرستان بویراحمد به تعداد 157 روستا گازرسانی شده و در تعدادی از روستاهای دهستان کاکان نیز فاز دوم انتقال گاز در دست اجرا می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان سال 92 کار گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان پایان یابد.

رئیس کمیته گازرسانی شهرستان بویراحمد بیان داشت: در منطقه گراب لوداب نیز تلاش بر این است که تا پایان سال افتتاح گاز و شبکه‌گذاری در کوچه‌های فرعی روستاها و نصب علمک انجام پذیرد.

الفونه افزود: طبق گزارش‌های رسیده از شرکت گاز شهرستان بویراحمد، در مجموعه روستاهای جلیل و بابکان نیز پیمانکار در حال لوله‌گذاری و شبکه‌گذاری است که تا روستای دره‌ماری شبکه‌گذاری اصلی انجام شده و تا پایان سال 92 کار علمک‌گذاری پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول