اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مشکلی برای گازرسانی به سی‌ان‌جی‌های گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: هیچ مشکلی در زمینه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان وجود ندارد.

مشکلی برای گازرسانی به سی‌ان‌جی‌های گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان گلستان با مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بر تسریع در روند خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل سازنده و همکاری فیمابین در اجرای پروژه‌های مشترک این دو شرکت روند خدمت‌رسانی به مردم را سرعت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: آنچه شایسته مردم است باید نگاهی ویژه شود تا با همکاری و تلاش دو شرکت بتوانیم در راستای مرتفع کردن مشکلات موجود و تسریع در انجام پروژه‌های مشترک تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطر نشان کرد: دو شرکت گاز و پخش فرآورده‌های نفتی از خانواده بزرگ صنعت نفت به شمار می‌آیند که می‌توانند با انجام خدمات بهینه و مطلوب جایگاه صنعت نفت را ارتقا دهند.

سنگدوینی گفت: انجام این نشست‌ها که نفع آن متوجه مردم است بسیار ضرورت دارد بنابراین باید جلسات هر دو ماه یکبار استمرار داشته باشد تا چنانچه مشکلی در عرصه رسالت شرکت‌ها وجود داشت بررسی و در اسرع وقت مرتفع شود.

وی افزود: آنچه در حال حاضر برای مردم عزیز استان مورد نظر است توسعه گازرسانی در استان بوده که نیاز دارد با همکاری سایر دستگاه‌ها این خدمات‌رسانی تسریع شود.

مدیرعامل گاز گلستان در پایان اظهار داشت: در زمینه توسعه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز رایزنی و مقرر شد تا گازرسانی به این جایگاه‌ها سرعت داده شود ضمن اینکه در زمینه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون 57 جایگاه از نعمت گاز بهره‌مند شده و هفت جایگاه نیز در دست اجرا است.

در این نشست صمیمی دو طرف گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های خود را ارائه کردند و با بررسی مشکلات موجود در زمینه خدمات‌رسانی به حوزه فعالیت خود پرداخته و پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادات تصمیمات خوبی گرفته شد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول