اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد

گازرسانی به 100 روستای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به 100 روستا در هفته دولت در سال جاری در این استان خبر داد.

گازرسانی به 100 روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جلال نورموسوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به گازرسانی مناطق مختلف استان از سال 87 اظهار کرد: وجود برنامه‌ها در توسعه گازرسانی گیلان موثر بوده است.

وی، کمبود اعتبارات را از مشکلات گازرسانی عنوان کرد و افزود: آثار و تبعات بیرونی در گازرسانی تاثیرگذار است.

نورموسوی با بیان اینکه گازرسانی به 50 روستای شهرستان رشت از سال گذشته باقی مانده است، تصریح کرد: امسال تمام روستاهای بخش جلگه‌ای گیلان تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به آغاز اجرای گازرسانی به مناطق جلگه‌ای گیلان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پروژه‌های اجرایی گازرسانی در مناطق جلگه‌ای گیلان سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی، تامین لوله را از موانع سرعت در گازرسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته تولید کنندگان لوله با مشکلاتی مواجه بودند و اکنون در حال تامین لوله با نرخ روز هستیم.

نورموسوی با اشاره به 640 هزار مشترک خانگی گاز در گیلان، ابراز کرد: تعداد 440 هزار خانوار شهری و 173 هزار خانوار روستایی در استان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به افزایش سالانه 50 هزار مشترک گاز در استان اشاره کرد و یادآور شد: 17 خدمت به صورت غیرحضوری در دفاتر پیشخوان دولت به مشترکان ارائه می‌شود.

وی، ثبت امور مشترکان در دفاتر پیشخوان دولت را قابل رهگیری دانست و اظهار کرد: رضایتمندی مشترکان مدنظر شرکت گاز است.

نورموسوی وجود شبکه‌های حفره خالی را از جمله مشکلات شرکت گاز برشمرد و بیان کرد: امسال مشکل انشعاب‌های حفره خالی‌ قبل از آغاز سرما برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به تعهد گازرسانی 318 روستا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 50 روستا از سال گذشته باقی‌مانده است.

وی، گازرسانی به 51 روستای شهرستان رشت را از اولویت‌های شرکت گاز گیلان در سال جاری اعلام کرد و افزود: گازرسانی به 2 هزار و 200 روستای دارای قابلیت فنی استان تا پایان برنامه پنجم به اتمام می‌رسد.

نورموسوی با اشاره به گازرسانی به روستاهای جیرهنده و نوهدان تا پایان خرداد جاری در شهرستان رشت، بیان کرد: گازرسانی به 177 روستای گیلان در حال انجام است ضمن اینکه تعداد 100 روستا در هفته دولت امسال گازرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به لوله‌گذاری یک‌هزار کیلومتر در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال یک‌هزار و 400 کیلومتر لوله‌گذاری گاز در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول