اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

گازرسانی به 53 روستای مرزی کردستان در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز کردستان از گازرسانی به روستاهای مرزی به‌عنوان یکی از برنامه‌های شرکت گاز کردستان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 53 روستای واقع در محدوده 30 کیلومتری مرز در این استان اکنون در دست اجراست.

گازرسانی به 53 روستای مرزی کردستان در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی مهدوی ظهر امروز در آیین غبار‌روبی گلزار شهدای استان با حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن شرکت ملی گاز ایران در سنندج، با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و 15 خرداد، ایثار و شهادت را دو مقوله بسیار مهم در کشور دانست و افزود: ملت ایران در قالب این دو مقوله توانسته‌اند بر بسیاری از مشکلات کشور غلبه کنند.

وی امنیت و آرامش کشور و دستیابی به قله‌های رفیع علم، دانش و تکنولوژی را مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: شهدای عزیز با اهدای خون خود به ملت ایران، زمینه را برای استقلال، آزادی و توسعه و پیشرفت کشور هموار کردند.

مهدوی از استان کردستان به‌عنوان خطه‌ای دلاورخیز و مظهر ایثار، شهادت، از خودگذشتی و جان‌فشانی یاد کرد و گفت: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس غیورانه از کیان اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و اجازه تعدی به متجاوزگران را ندادند.

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کردستان اشاره کرد و گفت: معظم‌له از استان کردستان به‌عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام می‌برند که بهترین توصیف برای وصف دلاورمردی‌های مردم این خطه است.

مهدوی همچنین به سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال 88 اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم کردستان در استقبال از معظم‌له نشان از ولایتمداری و وفاداری مردم این خطه به آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و رهبری است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ادامه سخنان خود خدمت واقعی به مردم این استان را مهم‌ترین اولویت شرکت گاز استان دانست و گفت: این مردم لیاقت بهترین خدمات را دارند و از این رو شرکت گاز کردستان در حد توان خود در ارائه خدمات این مردم دریغ نمی‌کند.

مهدوی خدمت در قالب عمل را مهم‌ترین نوع خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: شرکت گاز کردستان توسعه گازرسانی به روستاهای استان به‌ویژه روستاهای مرزی را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تعداد روستاهای استان کردستان را یک‌هزار و 732 روستا ذکر کرد و گفت: از این تعداد اکنون558 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

وی از گازرسانی به روستاهای مرزی نیز به‌عنوان یکی از برنامه‌های شرکت گاز کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: گازرسانی به 53 روستای واقع در محدوده 30 کیلومتری مرز در این استان اکنون در دست اجراست.

وی در پایان از حمایت‌های مجموعه نظام و دولت در راستای توسعه کردستان قدردانی کرد و گفت: مردم کردستان همواره وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کرده‌اند و لیاقت بهترین خدمت را دارند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول