اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

دو روستا در آشتیان گازرسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از گازرسانی به دو روستا از روستاهای شهرستان آشتیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دو روستا در آشتیان گازرسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی غلامرضا مشایخی گفت: مرحله انتخاب پیمانکار اجرای نصب انشعابات گاز روستاهای ورسان و سرهرود از توابع شهرستان آشتیان در کمیته مناقصات شرکت گاز استان مرکزی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مناقصه  چهار پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «هورام صنعت پارس » با مبلغ پیشنهادی 404 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: برای بهره‌مندی ساکنین این دو روستا از نعمت گاز نیاز به نصب و اجرای 150 عدد انشعاب گاز از نوع پلی‌اتیلن است که عملیات نصب این انشعابات توسط شرکت«هورام صنعت پارس »انجام خواهد شد.

مشایخی با بیان اینکه شبکه گاز و خط تغذیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز این دو روستا قبلاً اجرا شده است خاطر نشان کرد: هزینه کلی تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای یاد شده بالغ بر 3 میلیارد و 838 میلیون ریال و مدت اجرای این مرحله از پروژه 60 روز تقویمی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی پس از نصب انشعابات گاز در این روستاها، ساکنین 170 خانواری روستاهای ورسان و سرهرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه 340 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول