اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 94 اجرایی می‌شود

گازرسانی به روستاهای بالای 80 خانوار چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: روستاهای بالای 80 خانوار در این استان تا پایان سال 94 گازرسانی می‎شود.

گازرسانی به روستاهای بالای 80 خانوار چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سفر نخست رئیس جمهور به این استان دو مصوبه گازرسانی برای این استان به تصویب رسید که هر دو مصوبه به طور کامل اجرایی و محقق شده است.

وی تعداد مصوبات سفر دوم هیئت دولت به این استان را پنج مصوبه اعلام کرد و افزود: این تعداد مصوبات به طور کامل اجرایی شده است.

هیبتیان مطالعات خط انتقال گاز به پشتکوه اردل را از جمله این مصوبات برشمرد و گفت: این مطالعات با صرف 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح تقویت خطوط انتقال گاز و تقویت خطوط تغذیه اردل از دیگر مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این استان است که با صرف 5 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از پیشرفت فیزیکی 82 درصدی برخوردار است.

 

وی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان را از دیگر مصوبات استانی برشمرد و گفت: بر اساس الزام این مصوبات 10 شهرک صنعتی در استان با صرف 5 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار گازرسانی شده است.

هیبتیان از صرف 12 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح انتقال گاز به کارخانه فولاد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح با برخورداری از 72 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.

وی گازرسانی به واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر را از جمله مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان برشمرد و گفت: این طرح از سال 1389 تاکنون در دستور کار قرار گرفته است.

هیبتیان خاطرنشان کرد: تاکنون افزون بر 5 میلیارد تومان اعتبار به‌منظور تحقق و اجرایی شدن این مصوبه هزینه شده است که با صرف این میزان هزینه طرح از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گازرسانی به روستاهای بالای 80 خانوار در این استان را از دیگر این مصوبات برشمرد و گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه، روستاهای بالای 80 خانوار باید تا پایان سال 94 گازرسانی شود.

وی اعتبار مورد نیاز به‌منظور اجرایی شدن این طرح را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این طرح با برخورداری از 15 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول