اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

آغاز گازرسانی به 5 روستای خرم‌دره در سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره از آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

آغاز گازرسانی به 5 روستای خرم‌دره در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: اقدام‌های دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف جامعه یک تحول بنیادین و اساسی را به وجود آورده و توجه‌های ویژه در این زمینه‌ها موجب شادابی و نشاط اجتماعی در بین مردم شده است.

وی به سفرهای استانی هیئت دولت اشاره و تصریح کرد: سفرهای استانی هیئت دولت‌، ارتباط بی‌واسطه و مستقیم مسئولان با مردم و آشنایی آنان با مسائل و مشکلات مناطق محروم و دور افتاده، عامل تحکیم ارتباط بین مردم و دولت و در نهایت رضایتمندی مردم در این زمینه شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: با گازرسانی به پنج روستای ویستان پایین و ویستان بالا‌، خلیفه‌لو‌، باغ دره‌ و پلاس از توابع شهرستان خرم‌دره میزان بهره‌مندی روستائیان از گاز طبیعی به 98 درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی از آغاز عملیات گازرسانی به این پنج روستا در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: باید گازرسانی به این روستاها طی یک سال به اتمام برسد و مردم از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

نوری‌پور با اشاره به نیروی انسانی کارآمد و جمعیت دانشجویی منطقه گفت تصریح کرد: تحصیل بیش از 20 هزار دانشجو در دانشگاه‌های منطقه گام بسیار موثری در پیشرفت علمی و دانشگاهی این شهرستان و منطقه دارد.

وی به برگزاری جشن باسوادی شهرستان خرم‌دره در سال  88 اشاره و اضافه کرد: شهرستان خرم‌دره در این زمینه نخستین شهرستانی بود که در سال 88 جشن پایان بی‌سوادی را در بین شهرستان‌های استان برگزار کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: در حال حاضر نیز این شهرستان در بحث مدرک تحصیلی نسبت به جمعیت، رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه به طرح انتقال آب سد کینه‌ورس برای مصرف شرب مردم شهر خرم‌دره اشاره و این پروژه را یکی از طرح‌های ماندگار دولت در شهرستان خرم‌دره عنوان کرد.

نوری‌پور با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: این طرح تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، در دور نخست سفر هیئت دولت به شهرستان خرم‌دره حدود 60 مصوبه برای این شهرستان به تصویب رسیده بود که از این تعداد 92 درصد اقدام کامل و هشت درصد بقیه در دست اقدام است.

همچنین در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان خرم‌دره، 73 طرح و پروژه برای شهرستان به تصویب رسید که از این تعداد حدود 40 درصد اجرایی شده، 44 درصد در دست اقدام و بقیه در دست پیگیری است.

در دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان خرم‌دره نیز 73 پروژه برای این شهرستان به تصویب رسیده که در حال حاضر 58.3 درصد آن‌ها اقدام شده و بقیه در دست پیگیری است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول