اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

امسال 30 روستای نهاوند گازرسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال عملیات گازرسانی به 30 روستای شهرستان نهاوند اجرایی می‌شود.

امسال 30 روستای نهاوند گازرسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی ظهر امروز در بررسی مشکلات روستای دهبوره در شهرستان نهاوند اظهار داشت: سال گذشته اعتبار مناسبی از طریق یکی از بانک‌های کشور برای شرکت گاز استان دریافت شد که همین امر زمینه آغاز عملیات گازرسانی به 60 روستای نهاوند را فراهم کرد.

وی گفت: تا پایان سال جاری گذشته تعداد 30 روستا گازرسانی شد و امسال نیز عملیات گازرسانی در 30 روستای دیگر در دستور کار است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی همکاری مردم با دستگاه‌های خدمات‌رسان را مهم خواند و افزود: هر اندازه همکاری با آنها مطلوب باشد در ارائه خدمات‌رسانی نیز سرعت قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به سرقت کابل تلفن خانگی در این روستا در طول دو سال گذشته اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های همیشگی هنوز هم این مشکل وجود دارد که باید نسبت به رفع آن اقدامی در خور انجام شود.

سنایی به محاسن ایجاد مجتمع‌های آبرسانی در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: ایجاد چنین مجتمع‌هایی نقش مهمی در تأمین آب سالم و بهداشتی روستاییان دارد.

وی به فعالیت مجتمع تولیدی کشت و صنعتی روستای دهبوره اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع که در فاز اول آن گاوداری پرواری 400 رأسی گوساله گوشتی به بهره‌برداری رسیده است با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان توانسته برای 10 نفر مستقیم و 60 نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: این مجتمع قادر است سالانه 120 تن گوشت قرمز سالم بهداشتی و 120 تن کود حیوانی تولید کند که نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های روستایی دهبوره دارد.

وی به یکی از مشکلات فراروی روستاییان اشاره کرد و افزود: عضویت در برخی تعاونی‌هایی که سهامی عام و خاص هستند و سپرده‌گذاری روستاییان و کشاورزان در این تعاونی‌ها ده‌ها سال است که بلاتکلیف رها شده که نیازمند توجه مسئولان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول