اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری قزوین:

اعتباری برای پروژه جدید در آبیک در دستور کار نیست

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل برنامه‌ریزی استانداری قزوین گقت: اعتباری برای پروژه جدید در آبیک در دستور کار نیست، چرا که اعتبارات فقط برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافته است.

اعتباری برای پروژه جدید در آبیک در دستور کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، صفر لک در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک د‌ر سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه امسال با تأخیر تصویب، به استان‌ها ابلاغ شده با الزامات قانونی همراه بوده است.

وی افزود: درصدی از بودجه‌ها به امور زیرساختی، حوزه‌های علمیه، بنیاد مسکن، راه‌های روستایی، امور ورزشی و توسعه فرهنگ قرآنی اختصاص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این بودجه، چند ردیف بودجه نظیر مصوبات خاص و طرح‌های مطالعاتی اجرایی داریم که در آینده نزدیک در استان قزوین نهایی و اجرایی می‌شود.

مدیر‌کل برنامه‌ریزی استانداری قزوین خاطر‌نشان کرد: با تنظیم فصل‌ها و توزیع اعتبارات در هر فصول، اگر احساس شود که اعتبارات کم است از منابع دیگری به پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده می‌شود.

لک اضافه کرد: در زمینه توسعه شهرستان‌ها، طبق آمایش اصلاحیه لازم صورت گرفته که توزیع اعتبارات براساس آن برنامه‌ریزی شده تا در راستای خدمات بهتر به مردم گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان در زمینه جذب اعتبارات سال گذشته با مشکل مواجه هستند به اطلاع فرمانداری آبیک برسانند تا با ارجاع به استانداری قزوین برای برطرف کردن مشکل تدابیر لازم اندیشیده شود که البته در چارچوب موافقت‌نامه و الزامات قانونی این امر تحقق می‌یابد.

این مسئول یادآور شد: به پروژه‌هایی که نیاز به اعتبارات بیشتری باشند در طول سال جاری اعتباراتی اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه 109 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان آبیک اختصاص یافت که 25 میلیارد و 940 میلیون ریال به فصل مسکن و عمران شهری و روستایی، 10 میلیارد و 180 میلیون ریال به فصل آموزش، شش میلیارد و 700  میلیون ریال به فصل منابع آب، هشت میلیارد و 430 میلیون ریال اعتبار به فصل امور عمومی، هشت میلیارد و 500 میلیون ریال به فصل آبفای روستایی، دو میلیارد ریال به فصل آبفای شهری، یک میلیارد و 40 میلیون ریال به فصل بنیاد مسکن، یک میلیارد و 800 میلیون ریال به فصل بهداشت و درمان، 11 میلیارد و 650 میلیون ریال به فصل تربیت‌بدنی، 10 میلیارد و 680 میلیون ریال به فصل فرهنگ و هنر، 900 میلیون ریال اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، 17 میلیارد و 283 میلیون ریال به فصل راه و ترابری و حمل و نقل، یک میلیارد و 100 میلیون ریال به فصل رفاه، تأمین اجتماعی و ساماندهی گلزار شهدا، دو میلیارد ریال به فصل شهرداری آبیک، پنج میلیارد ریال به فصل صنعت و معدن و 10 میلیارد ریال به فصل کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول