اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

15 دستگاه اجرایی گرمی اعتبار تعمیر و تجهیز دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات اداری به ارباب رجوع تاکنون به 15 اداره شهرستان گرمی اعتبار تعمیر و تجهیز منظور شده است.

15 دستگاه اجرایی گرمی اعتبار تعمیر و تجهیز دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرمی، عزیز صحرایی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گرمی اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان قبل از اجرای پروژه‌های جدید تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار اجرا و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری گرمی در دو سال گذشته ضمن تصویت اعتبار دیگر، خواستار توجه مسئولان امر بر تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه شد.

این مسئول خانه های دولت در حال احداث بخش‌های انگوت و موران گرمی را از پروژه‌های مهم اداره مسکن و شهرسازی شهرستان گرمی برشمرد.

صحرایی با اشاره به اهمیت عشایر منطقه در تامین و تولید محصولات کشاورزی منطقه از تصویب اعتبار مناسب برای خدمات‌رسانی به این قشر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی نیز خواستار برنامه‌ریزی صحیح مسئولان برای اوقات فراغت جوانان این شهرستان شد.

حجت‌الاسلام یدالله صفری اظهار داشت: قشر جوان طبقه بسیار فعال و تاثیرگذار جامعه است و غنای فکری، علمی و تفریحی آنها در فصل تابستان ضرورت دارد.

وی مسئولان ادارات آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبلیغات اسلامی را در این زمینه دخیل دانست و بر لزوم تشکیل کمیته ‌برنامه‌ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول