اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

عظمت فکری دکتر بهشتی او را شهیدی خدایی ساخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: عظمت فکر شهید دکتر محمدحسین بهشتی از او انسانی مخلص ساخته بود که همین اندیشه او را شهیدی خدایی کرد.

عظمت فکری دکتر بهشتی او را شهیدی خدایی ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر در مسجد جامع گرمی اظهار داشت: بهشتی خار چشم دشمنان و منافقان نظام بود و هیچ کس ظرفیت پذیرش اندیشه‌های الهی این دانشمند را نداشت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با مدیریت ایشان بهترین ایام خود را سپری کرده بود خاطرنشان کرد: بهشتی برای تمام ملت ایران شخصیتی شناخته شده و معتمد بود که با شهادت وی و 72 تن از یاران صدیقش ایران غرق در ماتم و عزا شد.

فرماندار گرمی با بیان اینکه مجاهدت‌های آیت‌الله بهشتی طی سالیان متمادی برای به ثمر نشاندن نهضت اسلامی و تلاش‌های بی وقفه وی در راستای تحکیم نظام جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: سیره شهید بهشتی امروز باید در دستگاه قضا پیاده شود که اگر چنین باشد ما قضاوت‌هایی سرشار از عدالت و داد را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منافقان هیچ گاه تحمل وجود چنین شخصیت عظیمی را نداشتند، ابراز داشت: شناخت زوایای شخصیتی آن شهید بزرگوار نیاز اساسی جامعه امروز است که نباید از آن غفلت شود.

این مسئول یادآور شد: حادثه تروریستی هفتم تیر سال 1360 در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی به همراه 72 تن از مسئولان نظام اسلامی، نشانه هراس دشمن از عزت و عظمت حکومت اسلامی بود.

صحرایی تصریح کرد: نام و یاد این شهیدان برای همیشه بر تارک اندیشه ما می‌درخشد و راه پر بارشان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی با اشاره به کینه‌توزی‌ها و شرارت‌های برخی از دشمنان بیان داشت: بیگانگان هرگز تحمل استقلال و آزادی ایران اسلامی را نداشته‌اند و ما وظیفه داریم با انتقال اندیشه ناب بزرگانی چون شهید بهشتی به نسل‌های جدید آنها را برای حفظ و صیانت ارزش‌های نظام آماده کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول