اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان خبر داد

افزایش ایمنی در مدارس زنجان با انجام کار مطالعاتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش زنجان آماده انجام کار مطالعاتی برای افزایش ایمنی مدارس این استان است، یادآور شد: برای افزایش ایمنی مدارس باید اقدامات لازم صورت گیرد.

افزایش ایمنی در مدارس زنجان با انجام کار مطالعاتی

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به توزیع کتاب ایمنی و نجات در سطح استان اظهار کرد: سه فصل کتاب ایمنی و نجات در برابر حوادث به موضوع آموزش پرداخته است.

وی با بیان اینکه توجه این کتاب به موضوع آموزش است و اهمیت آموزش و پرورش در ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان را نشان می‌دهد، افزود: به طور میانگین پنج ساعت اوقات دانش‌آموزان در مدارس سپری می‌شود که ضروری است نسبت به ایمن‌سازی مدارس برای مقابله با حوادث غیرمترقبه اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یکی از موارد اضطراری در موقع بروز حوادث غیرمترقبه را باز شدن در کلاس درس به خارج عنوان کرد و افزود: درب بیش از نصف کلاس‌های استان زنجان که ساخت قدیمی دارند به داخل باز می‌شود که این امر در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه بیشتر نمود دارد.

وی با بیان اینکه درب استاندارد برای کلاس‌های آموزشی در مدارس قدیمی در نظر گرفته نشده است، افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

نظری استفاده از قرقره‌های آتش نشانی را از دیگر ضروریات در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه اعلام کرد و افزود: بسیاری از مدارس استان از این موضوع بی‌بهره هستند.

وی با اشاره به سهم 43 صدم درصدی آموزش و پرورش در جذب بودجه ماده 12 خاطرنشان کرد:  اگر خواهان رسیدن به استانداردهای لازم هستیم باید این بودجه افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان زنجان آماده انجام کار مطالعاتی برای افزایش ایمنی مدارس استان زنجان است، یادآور شد: برای افزایش ایمنی مدارس باید اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول