اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بیمارستان سوختگی ساری با استاندارد اروپایی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره بخش سوختگی بیمارستان سوختگی زارع در ساری گفت: بخش سوختگی این بیمارستان قابل رقابت با بیمارستان‌های اروپایی است.

بیمارستان سوختگی ساری با استاندارد اروپایی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین رنجبران صبح امروز در جمع خبرنگاران از بهسازی، توسعه و تکمیل اورژانس سه بیمارستان در مرکز استان خبر داد.

وی گفت: این پروژه در اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، فاطمه الزهرا(س) و زارع ساری در حال اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری را یکی از بزرگ‌ترین اورژانس بیمارستانی در مازندران عنوان و تصریح کرد: این اورژانس با مساحت 900 مترمربع درحال بهسازی، ساخت و تکمیل است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 300 متر این اورژانس فعال و درحال خدمت‌رسانی به بیماران است، افزود: انتظار می‌رود اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در پنجم تیرماه امسال به طور کامل تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

 

* راه‌اندازی طب اورژانس در ساری

 

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه‌اندازی طب اورژانس در این اورژانس برای نخستین‌بار در استان خبر داد و گفت: در راستای ارایه خدمات درمانی در سریع‌ترین زمان، متخصص طب اورژانس 24 ساعته در اورژانس مستقر می‌شوند.

رنجبران با اشاره به اینکه مسئولان استانی و کشوری به استقرار متخصصان طب اورژانس در این بیمارستان تاکید دارند، خاطرنشان کرد: به همین منظور جذب دستیار طب اورژانس نیز در دستور کار این بیمارستان قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه چنین فضای اورژانس برای بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیز پیش‌بینی شده، تصریح کرد: مقدمات این کار در حال انجام است.

 

* هزینه 1.2 میلیاردی برای تجهیز هر متر مربع فضای بیمارستانی

 

رنجبران از افزوده شدن 600 متر مربع فضای فیزیکی به فضای اورژانس این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: کلنگ تکمیل این اورژانس در هفته گذشته به زمین زده شد و در حال تخریب فضای غیرسودمند هستیم تا به فضای مناسب اورژانس افزوده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای ساخت و تجهیز هر مترمربع فضای بیمارستانی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه صرف می‌شود.

رنجبران از ساخت اورژانس بیمارستان سوختگی زارع نیز خبر داد و یادآور شد: این اورژانس در 600 تا 700 متر مربع مساحت از پیشرفت 70 درصدی  برخوردار است.

 

* بخش سوختگی بیمارستان زارع قابل رقابت با بیمارستان‌های اروپایی است

 

وی هزینه احداث فضای فیزیکی و ساختمانی این اورژانس را 600 میلیون تومان عنوان کرد و متذکر شد: این مبلغ توسط وزارت بهداشت به دانشگاه اختصاص یافت.

رنجبران با بیان اینکه بخش سوختگی این بیمارستان قابل رقابت با بیمارستان‌های اروپایی است، اذعان داشت: اتاق‌های این بیمارستان ایزوله و دارای امکاناتی همچون وان مستقل هستند.

انتهیا پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول