اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مقام مسئول در محیط زیست پلدختر:

ریزگردها در پلدختر 13 برابر استاندارد است

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز پایش اداره‌کل محیط زیست استان لرستان گفت: به علت وجود ریزگردها، هوای شهرستان پلدختر لرستان بامداد امروز به 13,7 برابر حد مجاز و استاندار رسید.

ریزگردها در پلدختر 13 برابر استاندارد است

الهام برنا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به دلیل وجود ذرات معلق در آسمان استان لرستان، هوای این استان امروز آلوده است. 

وی افزود: میزان ذرات معلق در آسمان پلدختر ساعت سه بامداد امروز به 2 ‌هزار و 67 میکروگرم بر مترمکعب رسید، این در حالی است که حد مجاز و استاندارد آن 150 میکروگرم بر مترمکعب است.

مسئول مرکز پایش اداره‌کل محیط زیست استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه میزان آلودگی هوای این استان در حال حاضر کم‌تر از دو برابر حد مجاز است، اظهار داشت: این گرد و غبار و آلودگی از غرب کشور وارد استان لرستان شده و هنوز زمان خروج این پدیده از استان مشخص نیست.

برنا با اشاره به اینکه از ابتدایی سال ‌جاری تاکنون هوای لرستان 19 روز آلوده بوده است، اظهار داشت: سال گذشته هوای استان لرستان 90 روز آلوده بوده است. 

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول