اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین دوره آزمون استاندارد زبان در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت از برگزاری نخستین دوره آزمون استاندارد زبان انگلیسی در تیر ماه امسال خبر داد.

برگزاری نخستین دوره آزمون استاندارد زبان در رشت

رامین شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افتتاح نخستین مرکز آزمون بین‌المللی «آیلتس» شمال کشور در سما واحد رشت و تکمیل ظرفیت ثبت‌نام پس از گذشت دو ساعت از آغاز ثبت نام، اظهار کرد: استقبال بسیار خوب شهروندان گیلانی و استان‌های همجوار در انتخاب سما به عنوان مکان آزمون خود، مسئولیت ما را در اجرای هر چه بهتر برگزاری این آزمون بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز موجب حفظ سرمایه در استان و جذب توریسم از مناطق دیگر می‌شود، افزود: این امر می‌تواند موجب تحول نوین در آموزش زبان انگلیسی استان گیلان شود.

این مسئول، از برگزاری نخستین دوره آزمون زبان در 31 تیر امسال خبر داد و  گفت: مرحله دوم این آزمون در شهریور امسال در رشت برگزار می‌شود.

به گفته وی، تمام مراحل برگزاری از لحظه ثبت‌نام تا انتشار کارنامه بر عهده مرکز آزمون استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی و زیر نظر موسسه IDP استرالیا بوده و در این روز هیئتی از این موسسه با IDP بر روند برگزاری آزمون در سما واحد رشت نظارت می‌کنند.

شعبانی، به تشکیل کلاس‌های آمادگی IELTS و PRE-IELTS در تیر و مرداد امسال در موسسه زبان سما واحد رشت اشاره کرد و افزود: شرط موفقیت حضور در کلاس‌های مذکور منوط به پذیرش در امتحان تعیین سطح است که زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه زبان دانشگاه آزاد اسلامی که همگی دارای مدرک PHD هستند انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سما www.rasht-samacollege.ir و http://meratesama.blogfa.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 7227977 با کد رشت تماس بگیرند.

این مسئول با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان به دلیل عدم پوشش خبری و تصویری افتتاح این موسسه با وجود هماهنگی‌های لازم و اطلاع‌رسانی به موقع زمان افتتاح تنها مرکز آزمون شمال کشور، خواستار بازدید مسئولان از این موسسه و حمایت‌های آنها به عنوان یک سرمایه استانی شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول