اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خبر داد

نظارت اداره کل استاندارد بر تجهیزات و امکانات تفریحی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از نظارت جدی کارشناسان این اداره کل بر تجهیزات و امکانات تفریحی در بوشهر خبر داد.

نظارت اداره کل استاندارد بر تجهیزات و امکانات تفریحی در بوشهر

امیرحسین محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت‌های مهم اداره کل استاندار بوشهر حمایت و تلاش برای ارتقای واحدهای صنعتی است که استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند.

محتشم ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یکی از اولویت‌های مهم ما نیز استاندارد کردن تولیدات است.

وی بیان کرد: از آنجا که اداره کل استاندارد وظیفه مهم نظارت بر استاندارد بودن کالاهای تولیدی را دارد، بخش‌های مختلف این اداره کل نظارت جدی بر کالاهای تولیدی و صادراتی دارند.

محتشم بازرسی از بخش‌های مختلف که با عموم مردم سر و کار دارد را از دیگر وظایف مهم استاندارد ذکر کرد و گفت: هدف ما از نظارت بر این واحدها این است که از بروز مسائل و مشکلات مختلف برای مردم جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: موضوعی که این روزها مدنظر است و ما نیز نظارت جدی روی آن داریم استفاده از تجهیزات و امکانات تفریحی به ویژه برای کودکان است و در این زمینه نظارت جدی صورت می‌گیرد.

محتشم افزود: در بازرسی‌های گذشته از محل‌های بازی کودکان در استان برخی از تجهیزات استاندارد نبود و طبیعی است عواقب ناشی از بروز مشکلات برای مردم متوجه شهرداری‌هاست.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بر همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی با این اداره کل تاکید کرد و گفت: بی‌شک تعامل مثبت و سازنده دستگاه‌های اجرایی با ما می‌تواند در انجام وظایف استاندارد و ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم مؤثر باشد.

محتشم خواستار نظارت جدی واحدهای تولیدی برای روند تولید محصولات خود شد و بیان کرد: مردم نیز در هنگام خرید محصولات مختلف از استاندارد بودن محصول مذکور مطمئن باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول