اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

راه‌اندازی 6 مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از راه‌اندازی شش خانه و مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 6 مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه تیمور یزدان‌شناس در نشست مسئولان شهرستان کنگان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه حساس و مهم است و در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که مسئولان ارشد بهداشتی باید توجه بیشتر و بهتری به این مسئله داشته باشند.

وی افزود: حجم و کیفیت پروژه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان طی دو سال اخیر بهبود خوبی داشته و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمهیدات لازم را برای رشد و ارتقای شاخص‌های بهداشتی فراهم کرده‌اند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: قرار گرفتن شهرستان کنگان در معرض آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از نفت و گاز موجب مشکلاتی در سلامتی مردم و شهروندان شده که باید متناسب با مشکلات موجود، امکانات بهداشتی و درمانی را در منطقه مستقر کنیم.

یزدان‌شناس از راه‌اندازی شش خانه و مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان کنگان و منطقه عسلویه و با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی، تعداد چهار خانه بهداشتی و دو مرکز بهداشتی استاندارد و مجهز به زودی در این شهرستان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه باید حمایت لازم را از طرح‌های رفاهی در شهرستان داشته باشد که البته با روی کار آمدن مهندس نصوری شاهد افزایش خدمات هستیم.

فرماندار کنگان اظهار داشت: تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به امکانات لازم با تلاش مسئولان انجام گرفته که البته باید تداوم یابد.

بخشدار ویژه عسلویه نیز گفت: حضور مسئولان بهداشت و درمان استان و آشنایی با مشکلات بهداشتی منطقه گامی ارزشمند در رفع مشکلات مردم است.

عبدالله نادری افزود: خدمات‌رسانی به مردم باید به یک فرهنگ در بین مسئولان تبدیل شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول