اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلمان ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران استاندارد شد

خبرگزاری فارس: در راستای اجرای طرح زمان‌بندی اتوبوس‌های شهر تهران در منطقه 20 مبلمان ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران استاندارد شد.

مبلمان ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران استاندارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌منظور اجرای طرح زمان‌بندی اتوبوس‌های شهر تهران در منطقه 20 مبلمان استاندارد در ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به اجرای طرح زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌های شهر تهران به صورت آزمایشی در این منطقه اشاره کرد و از نصب مبلمان استاندارد در ایستگاه‌های اتوبوس منتخب در این طرح، خبر داد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به این خبر گفت: در راستای اجرای طرح زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌های شهر تهران که به صورت آزمایشی در این منطقه اجرا می‌شود، صندلی‌هایی با طرح جدید در 24 ایستگاه منتخب نصب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صندلی‌های جدید کاملا استاندارد است و در برابر شرایط مختلف دمایی مقاومت لازم را دارد، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های اتوبوس منتخب، رنگ آمیزی شد و نسبت به رفع نواقص آنها از جمله تعویض شیشه، نقشه راهنما، روشنایی و ... اقدام شد. 

اسفراینی‌نژاد معیار گزینش ایستگاه‌ها را میزان تردد مسافران و محورهای اصلی این منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد ایستگاه‌های درجه یک و منتخب این منطقه 40 مورد است که در مرحله اول 24 ایستگاه از جمله پارکینگ شهرری، مترو شهرری، میدان معلم، بیمه حسین‌آباد، چهارراه خط آهن، صفائیه، رفاه و امامزاده عبدالله بهسازی و آماده نصب نمایشگرهای هوشمند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان به لزوم اطلاع از زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در راستای ترغیب شهروندان در استفاده از آن تاکید کرد و اظهار داشت: با نصب تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌ها، مبادی و مقاصد، زمان دقیق رسیدن اتوبوس‌ها و زمان سفر، برای مسافران مشخص می‌شود و به طور دقیق می‌توان مشخص کرد که هر یک از اتوبوس‌ها در چه بخشی از مسیر قرار دارند.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول