اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لباسشویی زیروات نشان استاندارد ندارد

خبرگزاری فارس: ماشین لباسشویی زیروات (فرازرین) پروانه کاربرد علامت استاندارد ندارد.

لباسشویی زیروات نشان استاندارد ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، سازمان ملی استاندارد ایران پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ماشین لباسشویی زیروات تولیدی توسط شرکت فرازرین را باطل کرده است.

این گزارش می‌افزاید: از این پس، آن واحد تولیدی مجاز به استفاده از علامت استاندارد بر روی فرآورده مزبور و تولید انبوه، تمرکز، توزیع و عرضه این نوع ماشین لباسشویی نیست. بدیهی است درصورت تخلف برابر مواد 9 و 11 قانون مؤسسه و نیز تبصره ماده 525 قانون مجازات اسلامی اقدام شده، پیامدهای آن متوجه مدیریت واحد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد یک سال است و هر واحد تولیدی ملزم است با رعایت مقررات و ضوابط استاندارد به مدت یکسال با الصاق نشان استاندارد اقدام به تولید نماید در این مدت به صورت تصادفی و سرزده از واحد بازرسی و نمونه برداری به عمل می‌آید. همچنین اقلام تولید شده که در سطح عرضه مشاهده شوند به صورت موردی نمونه برداری شده و در آزمایشگاه‌های اداره کل مورد آزمون قرار خواهند گرفت چنانچه تولیدات همچنان بر اساس استاندارد باشد پروانه واحد یکسال دیگر تمدید می‌شود ولی چنانچه از مقررات استاندارد عدول کند از آن پس مجاز به استفاده از کاربرد علامت استاندارد نخواهد بود و از تولید و عرضه کالا جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول