اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

مسکن مهر ‌مشکل‌ اعتباری ندارد / جدیت بانک‌ها‌ در پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: ‌در تأمین اعتبار مسکن مهر هیچ مشکلی وجود ندارد چرا که این طرح اثرات اقتصادی فراوان و اشتغال قابل توجهی در کشور را نیز به دنبال داشته است.

مسکن مهر ‌مشکل‌ اعتباری ندارد / جدیت بانک‌ها‌ در پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی نیکزاد ‌شب گذشته در جلسه شورای مسکن و حمل‌ و نقل استان خراسان‌رضوی که در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد با اشاره به این فرمایش امام مظلوم که اگر نعمتی شکر نشود مانند آن است که گناهی آمرزیده نشود، اظهار داشت: در ابتدای سال رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی فرمایشاتی را داشتند که باید در این راستا از توجه به اقدامات و زحمات مجموعه راه و شهرسازی کشور از سوی ایشان بسیار قدردانی کرد.

وی افزود: آنچه در دهه پیشرفت و عدالت مربوط به ما بوده است از جمله راه‌های روستایی، مسکن روستایی، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها و غیره را تاکنون با روندی مثبت انجام دادیم البته باید تمام همت خود را به کار ببندیم تا کارنامه سال 91 از سال 90 درخشان‌تر شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با تأکید بر اینکه باید در راستای اثبات کارآمدی نظام در تأمین مسکن کشور بیش از پیش فعالیت کنیم، خاطرنشان کرد: از سخنان رهبر معظم انقلاب می‌توان نتیجه گرفت که تاکنون راه را درست رفته‌ایم، البته باید همت مسئولان در این حوزه به گونه‌ای باشد که با برنامه‌ریزی بر مسئله تأمین مسکن فائق آمده و کارنامه‌ درخشانی از خود برجای بگذاریم.

وی افزود: بدنه دولت و مجلس در حال حاضر آماده انجام منویات رهبری در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور هستند و آماده انجام هر آنچه در این مسیر نیاز است، هستیم.

وی تأکید کرد: با تأمین مسکن در کشور شاهد کاهش تورم، تحکیم بنیان خانواده، تسریع در امر ازدواج، تسهیل ازدواج و غیره و از همه مهم‌تر شاهد رضایتمندی مردم و امید مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود و در این راستا باید تأسیسات زیربنایی و روبنایی کشور در هر جا و مکانی رشد پیدا کند.

نیکزاد با بیان اینکه در تأمین اعتبار مسکن مهر کشور هیچ مشکلی وجود ندارد، تأکید کرد: ‌اجرای پروژه مسکن مهر علاوه بر خانه‌دار شدن عده‌ زیادی از اقشار مختلف جامعه اثرات اقتصادی فراوان و اشتغال قابل توجهی در کشور را نیز به دنبال خود داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رفع مشکل بافت‌های فرسوده گفت: رفع مشکل بافت‌های فرسوده یکی از مواردی است که باید با جدیت پی‌گیری شود البته با خط اعتباری در نظر گرفته شده در این حوزه مشکلات حل می‌شود ولی در عین حال باید بانک‌های عامل در راستای پرداخت تسهیلات تسریع کرده و با جدیت بیشتری عمل کنند.

گفتنی است، شورای مسکن و حمل‌ و نقل استان که ‌با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان‌رضوی و تنی چند از معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که در این جلسه نیکزاد در جریان روند اجرای 73 مصوبه جلسات قبلی شوراهای مسکن حمل و نقل استان قرار گرفت.

هم‌چنین این جلسه مصوباتی نیز به همراه داشت که از جمله آنها می‌توان به اختصاص 20 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه تعریض محور مشهد - گل‌بهار، تخصیص 100 درصدی اعتبارات سال‌های 90 و 91 پروژه قطار سریع‌السیر مشهد - گل‌بهار و تخصیص 570 میلیارد ریال اعتبار کمکی برای تکمیل پروژه عظیم آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار استان اشاره کرد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول