اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران خبر داد

مازندران بدون خانه تخصصی ووشو است/ با سیلی صورت‌مان را سرخ نگه می‌داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: نداشتن خانه تخصصی ووشو در مازندران معضل جدی است.

مازندران بدون خانه تخصصی ووشو است/ با سیلی صورت‌مان را سرخ نگه می‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا قهاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به بعد فرهنگی در ورزش باید جدی گرفته شود و منابع غنی فرهنگی اسلامی ما باید به بدنه ورزش ورود پیدا کند.

وی در ادامه خواستار اختصاص منابع مالی مناسب به ورزش ووشو در مازندران شد و تصریح کرد: نداشتن خانه تخصصی ووشو در مازندران معضل جدی است که این مسئله نیاز به توجه بیشتر دارد.

رئیس هیئت ووشو مازندران با اعلام اینکه این استان در رنکینگ کشور در رشته ورزشی ووشو رتبه ششم را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: نداشتن خانه ووشو مانع دریافت امتیاز برای دریافت رنکینگ بالاتر در ووشو می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از استان‌های کشور که رنکینگ بالاتری از مازندران دارند تنها به علت داشتن خانه ووشو این امتیاز را کسب کردند در صورتی که مازندران ورزشکاران بسیار قدری در رشته ووشو در اختیار دارد.

قهاری در ادامه با اعلام آمادگی هیئت ووشو برای ارائه امکانات مناسب به شهرهای استان خاطرنشان کرد: هر رئیس ووشو در شهرستان زمینه توسعه ووشو را فراهم کند.

وی افزود: هیئت ووشو مازندران آمادگی دارد تا 40 میلیون تومان امکانات در اختیار هیئت هر شهرستان قرار دهد.

قهاری دیگر برنامه‌های هیئت ووشو مازندران را تامین 100 تخته فرش تالو برای پنج شهرستان در مازندران عنوان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به همکاری مناسب مسئولان ورزش مازندران به ورزش ووشو تاکید کرد: تلاش‌های مسئولان با توجه به استعداد‌های مناسبی که ورزش ووشو در استان دارد کافی نیست و برای پویای ووشو نیاز به حمایت‌های مالی بیشتری داریم.

این مسئول ووشو مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ووشو مازندران ابتدایی‌ترین امکانات ورزشی را در اختیار ندارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از دست‌اندرکاران ووشو مازندران با سیلی صورت‌شان را سرخ نگه می‌دارند.

رئیس هیئت ووشو مازندران با بیان اینکه برای ارتقای فعالیت‌های ورزشی در کشور نیاز داریم که نگاه تبعیض‌آمیز از ورزش کنار گذاشته شود، یادآور شد: اگر مبلغ یکی از قرار‌دادهای بازیکنان فوتبال را به هیئت ووشو مازندران پرداخت کنند تا چهار سال از فدارسیون برای ووشو مازندران درخواست بودجه نمی‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به برخی انتقاد‌های غیرمنطقی به ووشو یادآور شد: ‌هر مسئولی که در هر رشته ورزشی انتخاب می‌شود نیاز به فرصت دارد و حتی برخی انتقادها به ووشو غیرمنطقی است.

قهاری ادامه داد: منتقدان دلسوز ورزش برای هر مبحث راهکار ارزنده‌ای ارائه می‌دهند.

وی تعداد ورزشکاران هیئت ووشو مازندران را حدود 6 هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: سال گذشته حدود  2 هزار و 500 نفر در رشته ورزشی ووشو بیمه شدند که با تلاشی که بخش بازرسی داشت در تلاش هستیم تا همه ورزشکاران ووشو مازندران زیرپوشش بیمه ورزشی قرار گیرند.

رئیس هیئت ووشو مازندران در پایان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات جوانان در رشته ووشو یادآور شد: مسابقات انتخابی از 26 تیرماه شروع می‌شود که مازندران در این مسابقه انتخابی 5 نماینده دارد.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول