اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو:

حاشیه‌ها ووشوی کرمان را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته استعدادیابی سبک دی‌چانگ فدراسیون ووشو گفت: حاشیه‌ها ووشوی استان کرمان را نابود می‌کند.

حاشیه‌ها ووشوی کرمان را نابود می‌کند

مرتضی معصوم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: از سال 72 ووشو را آغار کردم و از سال 84 به مربیگری پرداختم و در حال حاضر مسئول کمیته استعدادیابی سبک دی‌چانگ در کشور شده‌ام و مسئول فعلی سبک دی‌تانگ چوان ووشوی استان کرمان هستم.

وی که مربی و داور رسمی فدراسیون ووشو و دارنده گواهینامه آموزش مبارزات حرفه‌ای از کشور تایلند است، افزود: درگیری‌ها بر سر قدرت در هیئت ووشوی استان کرمان سبب شده که در این رشته رتبه 31 کشور را داشته باشیم.

معصوم‌پور ابراز داشت: چه کسی پاسخگوست، زمانی بود ووشوکاران استان کرمان به تیم ملی دعوت می‌شدند و همه هم موفق بودند، اما در حال حاضر در رتبه‌های آخر فدراسیون هستیم.

وی بیان داشت: مدیریت نادرست هیئت استان کرمان دلیل این ناکامی‌ها است زیرا قبل از مدیریت وی، ووشوی استان کرمان در کشور سرآمد بود.

معصوم‌پور تصریح کرد: اگر در گذشته توانایی فنی وجود داشته است، حتماً هم‌اکنون نیز وجود دارد، اما به درستی استفاده نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم افرادی که در حال حاضر سکان هدایت هیئت ووشو را بر عهده گرفتند، تحولی عظیم به وجود آورند به گونه‌ای که به هر فردی به اندازه تخصصش اختیار دهند تا شاهد رشد هر چه بیشتر ووشو در استان کرمان باشیم.

معصوم‌پور گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته همواره شاهد درخشش ووشوکاران کرمانی در مسابقات کشوری بودیم باید بدانیم که این توانایی در کرمانی‌ها وجود دارد و با حضور اساتید بزرگ ورزشی استان باید شاهد پیشرفت هر چه سریع‌تر ورزش استان کرمان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حاشیه‌ها ووشوی استان کرمان را نابود می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول