اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود

مسابقات ووشو با حضور 20 کشور خارجی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه در تیر ماه سال جاری، مسابقات ووشو در زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 20 کشور خارجی برگزار می‌شود.

مسابقات ووشو با حضور 20 کشور خارجی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رامین موحدنیا در گردهمایی انجمن اولیا و مربیان هیئت ووشوی زنجان با یادآوری نایب قهرمانی ایران در دو مسابقه قهرمانی جهان در سال‌های 2009 کانادا و 2011 ترکیه اظهار داشت: به صراحت باید گفت که ایران بعد از چین که 150 میلیون ورزشکار رسمی ووشو دارد، بهترین تیم را دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ایران در ووشوی جهان افزود: زنجان نیز در ورزش ووشو موقعیت ممتازی را در سطح کشور دارد.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به حمایت مسئولان استان زنجان از ورزش ووشو افزود: با حمایت این مسئولان، استان زنجان ورزشکاران مطرحی را در این رشته تربیت و به جهان معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این رشته در زنجان سالن مجهز به امکانات لازم برای انجام ورزش ووشو را در اختیار دارند، تصریح کرد: در سال‌های نه چندان دور علاقمندان این رشته در زمین‌های خاکی و زیرزمین‌های کوچک تمرین می‌کردند.

موحدنیا با تاکید بر اینکه سالن تخصصی ووشو در زنجان دیگر جوابگوی نیازهای ورزشکاران استان زنجان نیست، اضافه کرد: به زودی و همزمان با سفر هیئت دولت به استان زنجان درخواستی برای احداث سالن تخصصی ووشو در خرم‌دره مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زنجان در سال‌های گذشته میزبانی مسابقات کشوری را بر عهده داشته است، ادامه داد: در تیر ماه سال جاری، زنجان میزبان یکی از مهم‌ترین وقایع  ورزشی کشور است.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان میزبانی مسابقات قهرمانی ووشوی غرب آسیا و جام پارس را با فاصله یک روز از مهم‌ترین اتفاقات ورزش استان زنجان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات جام پارس ووشو در زنجان با حضور 20 کشور خارجی برگزار می‌شود.

موحدنیا تعداد ورزشکاران خارجی در مسابقات ووشوی جام پارس زنجان را 200 ورزشکار اعلام کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده برای هیئت ووشوی استان زنجان تاکید کرد: این موفقیت‌ها سرآغاز اهداف بلندمدت تعریف شده برای ورزشکاران استان زنجان است.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان تبدیل زنجان به یکی از بزرگترین مراکز تربیت نیرو در همه زمینه‌ها را از اهداف آینده هیئت ووشوی استان زنجان دانست و اضافه کرد: تربیت ورزشکار در محیط پاک، کسب مهارت‌های لازم در این رشته ورزشی و در نهایت هدایت ورزشکاران به سوی قهرمانی از اهداف بلندمدت این هیئت است.

وی تاکید کرد: تربیت قهرمان با اخلاق از اهداف اصلی هیئت ووشوی استان زنجان است.

موحدنیا با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی یک نهاد غیردولتی هستند، ادامه داد: باید پذیرفت که فقط قسمت اندکی از نیازهای مالی هیئت‌های ورزشی از طرف فدراسیون به عنوان نماینده دولت تامین می‌شود و بقیه باید از منابع غیردولتی تامین شود.

وی با اشاره به تدوین آئین‌نامه تشکیل انجمن اولیا و مربیان هیئت ووشوی شهرستان زنجان گفت: این هیئت به عنوان پایلوت در شهرستان زنجان تشکیل می‌شود تا پس از بررسی به سایر شهرستان‌ها و در نهایت در سطح استان عملیاتی شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول