اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک فراخوان در منطقه 20 اعلام شد

مسابقه شهروندی "انتخاب بهترین آذین‌بندی" در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: طی یک فراخوان در شهرری مسابقه شهروندی "انتخاب بهترین آذین‌بندی" در جنوب تهران برگزار شد.

مسابقه شهروندی "انتخاب بهترین آذین‌بندی" در جنوب تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ویژه برنامه‌های متنوع ایام شعبانیه از برپایی مسابقه شهروندی انتخاب بهترین آذین‌بندی در سطح محلات این منطقه خبر داد.

حبیب‌الله غفوری‌فرد گفت:‌ به منظور ارتقای کیفی آذین‌بندی در سطح محلات 22 گانه، مسابقه شهروندی انتخاب بهترین محله، معبر، مسجد، میدان و ساختمان آذین‌بندی شده به مناسبت اعیاد شعبانیه در این منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان و جلب حداکثر مشارکت آنها در آذین‌بندی محلات، خاطرنشان کرد: رعایت ایمنی و استانداردهای نصب، شاخص‌های زیست محیطی، شاخص‌های هنری و محتوایی به کارگیری جلوه‌های بصری متناسب با ارزش‌های مذهبی و آیینی از جمله فاکتورهای مهم در ارزیابی هستند.

غفوری‌فرد در ادامه اجرای ویژه برنامه‌های سه ماهه رجب، شعبان و رمضان را در قالب فصل نیایش عنوان کرد و اظهار داشت: برپایی جشنواره قنوت انتظار به مدت سه شب در مجموعه فرهنگی ورزشی قمربنی هاشم(ع)، جشن‌های محله‌ای در محلات 22 گانه، تجلیل از جانبازان، تقدیر از جوانان برتر و نمونه، مناجات شعبانیه، همایش مهدویت به زبان انگلیسی و دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی در سطح محلات، مساجد و بوستان‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فصل نیایش در این منطقه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی و فرهنگی شامل روستاهای با پوشش بخش حریم نیز می‌شود، یادآور شد: جشن‌های ایام شعبانیه در ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و سجاد(ع) در روستاهای با پوشش این منطقه از جمله اشرف‌آباد، زمان‌آباد، قاسم‌آباد، قلعه‌نو و غنی‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول