اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور ویژه استاندار قم

ستاد اعیاد شعبانیه قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بر لزوم آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم معنوی نیمه شعبان در قم تاکید کرد.

ستاد اعیاد شعبانیه قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در جلسه ستاد شعبانیه اظهار داشت: همانند سنوات گذشته، مجموعه اقدامات و فعالیت‌های خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان در قم تدارک دیده شده است که امیدوارم با سرعت و قوت از جانب دستگاه‌های متولی پیگیری و اجرایی شوند.

وی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته و فعال شدن کمیته‌های مختلف زیر مجموعه ستاد شعبانیه تصریح کرد: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد باید از حداکثر توان و ظرفیت خود برای پیشبرد هر چه بهتر امور و تامین امکانات خدماتی و رفاهی مورد نیاز زائران و مسافران جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از میلیون‌ها مسافر و زائر ورودی به شهر مقدس قم در ایام نیمه شعبان را ضروری خواند و افزود: با شناسایی و رفع نواقص و کمبودها و تقویت نقاط قوت اقدامات و برنامه‌های سال گذشته در ایام نیمه شعبان امسال، باید شرایط مطلوب‌تری را نسبت به سنوات قبل فراهم کرد.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه دستگاه‌ها با نگاه فرابخشی باید همه توان و امکانات خود را برای میزبانی شایسته استان به خدمت گیرند خاطر نشان کرد: کمیته‌های ستاد باید در نخستین فرصت تشکیل جلسه داده و رئوس برنامه‌ها و تصمیمات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌ها در زمینه اجرایی شدن مصوبات ستاد شعبانیه گفت: اقدامات و عملکرد مجموعه دستگاه‌های استان در این ایام، به جد از سوی ستاد رصد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول