اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مرکزی ستاد شعبانیه کشور خبر داد

تشکیل ستاد شعبانیه در 92 کشور

خبرگزاری فارس: عضو مرکزی ستاد شعبانیه کشور گفت: ستاد شعبانیه در 92 کشور جهان تشکیل شده است.

تشکیل ستاد شعبانیه در 92 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران لحظاتی پیش جلسه ستاد اعیاد شعبانیه باقرشهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری و اعضای این ستاد و به ریاست میر جلال موسوی مسئول ستاد اعیاد شعبانیه باقرشهر برگزار شد.

مسئول ستاد شعبانیه باقرشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دغدغه امروز ما دغدغه دین است ما وظیفه داریم مهدویت و فرهنگ مهدویت را در جامعه جاری کنیم به همین جهت مدت دو سال است از کلیه عزیزانی که در این زمینه مسئولیت دارند دعوت کرده‌ایم در قالب ستاد اعیاد شعبانیه باقرشهر نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اقدام کنند.

میر جلال موسوی در ادامه افزود: سالهاست شاهد برگزاری جشن‌ها و چراغانی‌های مختلف به‌صورت خودجوش در سطح شهر هستیم که در برخی موارد با توجه به برخی کج سلیقگی‌ها نیاز به راهنمایی و اصلاح وجود دارد و به همین منظور وظیفه ما سنگین‌تر شده است.

ستاد شعبانیه در 92 کشور تشکیل شده است

رئیس ستاد اعیاد شعبانیه شهرستان ری و عضو مرکزی این ستاد در کشور نیز طی سخنانی ضمن عنوان رسالت اصلی این ستاد گفت: تاکنون این ستاد در 960 شهر در داخل و بیش از 92 کشور تشکیل شده است.

عزیز وکیلی تأکید کرد: از جمله اقدامات ما فرهنگ سازی و اهمیت انتظار فرج و شناخت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است.

وی در ادامه افزود: با اقدامات انجام شده فرهنگ مهدویت به مرور در جانهای عاشقان آن حضرت ریشه دوانده و امروز شاهد برگزاری جشن‌های متناسب با دین و فرهنگ مهدویت در جای جای میهن اسلامی و کشورهای جهان برگزار می‌شود.

وکیلی با اشاره به اقدامات این  ستاد در 14 سال گذشته خاطرنشان کرد: توزیع کتاب و CD رایگان با موضوع حضرت ولی‌عصر (عج) در بین جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین توزیع اقلام فرهنگی و تزئینی با 20 تا 50 درصد زیر قیمت بازار با کمک عاشقان و شیفتگان آن حضرت از جمله این اقدامات است.

رئیس ستاد اعیاد شعبانیه شهرستان ری و عضو مرکزی این ستاد در کشور در پایان ضمن درخواست از کلیه حاضران برای انجام همکاری لازم در این زمینه تأکید کرد: باقرشهر از جمله شهرهای پیشرو در انجام برنامه‌های فرهنگی است و مسئولان آن با کمک و همکاری یکدیگر در آبادانی و پویایی شهر گام‌های مثبتی بر می‌دارند.

این گزارش حاکی است، جلسه ستاد اعیاد شعبانیه باقرشهر با حضور عزیز وکیلی رئیس ستاد اعیاد شعبانیه شهرستان ری و عضو مرکزی این ستاد در کشور، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، میر جلال موسوی رئیس ستاد شعبانیه باقرشهر، بخشدار کهریزک، فرمانده بسیج باقرشهر، مسئول هیئت رزمندگان اسلام و تعدادی از معتمدان ، مداحان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول