اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

تأکیدها بر جایگاه ماه شعبان بر آمادگی حضور در رمضان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: تاکیدهایی که در مورد جایگاه ماه رجب و شعبان بیان می‌شود برای آمادگی حضور در مهمانی خداوند در ماه رمضان است.

تأکیدها بر جایگاه ماه شعبان بر آمادگی حضور در رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور شامگاه چهارشنبه در شورای اداری استان با اشاره به جایگاه ماه شعبان اظهار داشت: از ماه شعبان به عنوان ماه رسول خدا (ص) نام برده شده است.

وی بیان کرد: تأکیدهایی که در مورد جایگاه ماه رجب و شعبان بیان می‌شود برای آمادگی حضور در مهمانی خداوند در ماه رمضان است.

عرب‌پور افزود: برای اینکه لذت این مهمانی را به خوبی درک کنیم، باید خود را در وضعیت ویژه قرار دهیم، از دنیا بریده شویم و لیاقت وصل پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند مردم به سه عامل امنیت، عدالت و رفاه احتیاج دارند و در صورت جمع این سه امر می‌توان شاهد آرامش و رشد و توسعه بود.

وی بیان کرد: اگر نگاه همه به امنیت رشد و توسعه راهبردی باشد، جامعه آرامش خود را پیدا می‌کند.

توکلی با اشاره به نامگذاری سال جاری تصریح کرد: سرمایه‌گذاران به دنبال امنیت اقتصادی هستند و ما وظیفه داریم که این مهم را فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما تاکنون از همه سرمایه‌گذاری‌های مفید در استان کرمان حمایت کرده‌ایم و بر این باور هستیم که اگر امنیت اقتصادی ایجاد شد، بسیاری از مسائل و رفاهیات نیز فراهم می‌شود.

توکلی اظهار داشت: مقوله امنیت، عدالت و رفاه نیازمند تعامل و همکاری است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول