اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

جشن‌های بزرگ اعیاد شعبان در گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گچساران گفت: به مناسبت اعیاد شعبان جشن‌های بزرگ شعبانیه با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گچساران برگزار می‌شود.

جشن‌های بزرگ اعیاد شعبان در گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های اعیاد شعبانیه در این شهرستان اظهار کرد: آشنا کردن نسل جوان با سیره ائمه(ع) برای رسیدن به کمال انسانی یکی از اهداف مهم برگزاری مراسمات مذهبی و معنوی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی خواست تا توجه ویژه‌ای به کیفیت‌بخشی برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه داشته باشند.

سجادپور ابراز داشت: پاسداشت ارزش‌های اسلامی، انتقال آنها به قشر جوان و آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم ارزشمند اسلامی وظیفه همه دستگاه‌ها بوده و در این راستا باید تلاش کنند.

وی اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را فرصت مناسبی برای تغذیه فکری جوانان دانست و تصریح کرد: در مناسبت‌های معنوی باید برنامه‌های مطلوب و مؤثری برای انتقال آموزه‌های دینی برای جوانان ارائه داد.

سجادپور با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام و اعیاد شعبان بیان داشت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) جشن‌های بزرگی طی سه شب در کانون شهدای بسیج گچساران برگزار می‌شود.

توجه به جایگاه ائمه اطهار(ع) در اجرای برنامه‌های مذهبی ضرورت دارد

معاون فرماندار گچساران یادآور شد: این جشن با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران گچساران برگزار شده و همکاری همه دستگاه‌‌ها در این زمینه ضرورت دارد.

سجادپور از شهرداری و امور صنفی گچساران خواست تا نسبت به چراغانی، آذین‌بندی و نصب بنر در سطح شهر اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای گچساران نیز به تناسب توان در برگزاری این جشن اداره تبلیغات اسلامی و سپاه را یاری کنند.

سجادپور رعایت حرمت و توجه به جایگاه و قداست ائمه اطهار(ع) در برگزاری مراسمات مذهبی را مهم عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مطلوب برنامه‌های اعیاد شعبانیه و آمادگی برای برگزاری باشکوه عید نیمه شعبان از اولویت‌های کاری دستگاه‌های فرهنگی در این ماه باشد.

به گزارش فارس در این جلسه که با حضور برخی مسئولان ادارات و نهادها در اداره تبلیغات اسلامی گچساران برگزار شد، به منظور برگزاری مطلوب جشن‌های نیمه شعبان تقسیم وظایف میان دستگاه‌های اداری و دانشگاهی صورت گرفت.

رامین توفیقی یکی از خیران گچسارانی نیز تأمین هزینه پذیرایی و اهدای 50 هدیه در جشن‌های شعبان را تقبل کرد.

جشن‌های اعیاد شعبانیه در گچساران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا و با دعوت از حجت‌الاسلام محمدعلی عدالت از علما و اساتید حوزه علمیه قم در محل کانون شهدای بسیج گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول