اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد

آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشان در ایام نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تمام نیروهای آتش‌نشانی در ایام نیمه شعبان برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران آماده‌‌باش خواهند بود.

آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشان در ایام نیمه شعبان

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تدابیر این سازمان در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: استان قم به دلیل وجود مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان پذیرای حجم گسترده‌ای از مسافران و زائران از اقصی نقاط کشور بوده که این مسئله اهمیت استان قم را در این ایام دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام نیمه شعبان افزود: 12 چادر آتش‌نشانی در قالب ایستگاه‌های فرعی به همراه شش نفر از عوامل آتش‌نشان و تجهیزات کامل اطفای حریق در اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران برپا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم ادامه داد: استقرار 15 خودروی عملیاتی در اطراف مسجد مقدس جمکران از جمله مکان‌های ورودی و خروجی‌های مسجد، جاده کاشان، امامزاده غریب و مقابل پارکینگ جمکران از دیگر خدمات سازمان آتش‌نشانی در ایام نیمه شعبان است.

وی با اشاره به استقرار هفت اکیپ موتوری به همراه دستگاه خاموش کننده در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: 40 سرباز آتش‌نشان و آتش‌نشان داوطلب به همراه خاموش‌کننده دستی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی حضور خواهند داشت.

جعفری خاطر نشان کرد: همچنین در ایام نیمه شعبان مرکز موقت فرماندهی در محدوده مسجد مقدس جمکران با هدف هماهنگی خودروهای امدادی مستقر می‌شود.

وی عنوان کرد: استقرار خودروهای عملیاتی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بستر رودخانه، ورودی‌های شهر قم و پارک‌سوارها از دیگر برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در ایام نیمه شعبان در استان قم است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان قم ابراز داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام نیمه شعبان از 30 آتش‌نشان به همراه شش دستگاه خودروی عملیاتی برای حضور در مسجد مقدس جمکران دعوت شده است.

وی با بیان آمادگی پرسنل شیفت استراحت برای حضور در سازمان آتش‌نشانی گفت: از تاریخ دوشنبه 12 تیرماه تا جمعه 16 تیرماه تمام نیروهای آتش‌نشانی به صورت آماده‌باش آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران خواهند بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول