اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

رفع نقاط ضعف خدمت‌رسانی به زائران در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: شهردار قم از آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در خدمت‌رسانی به زائران برای ایام نیمه شعبان خبر داد.

رفع نقاط ضعف خدمت‌رسانی به زائران در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری که امروز برای بازدید از وضعیت ترافیکی راهی منطقه جمکران شده بود، در حاشیه این بازدید با اشاره به حضور گسترده خیل عظیم مردم در ایام نیمه شعبان در شهر قم و مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که راهکارهای لازم برای روان‌سازی ترافیک را در نیمه شعبان اندیشیده و آنها را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائران حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بسیج می‌کند اضافه کرد: امکانات شهرداری به صورت کامل در این ایام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار قم از تشکیل ستاد شعبانیه در شهرداری قم خبر داد و یادآور شد: در این ستاد برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام نیمه شعبان انجام شده و وضعیت آمادگی شهرداری قم نیز مطلوب است.

دلبری با اشاره به اینکه در ستاد شعبانیه نیازهای مختلف زائران در نیمه شعبان مورد بررسی قرار می‌گیرد تاکید کرد: تامین مایحتاج ضروری، تامین ایمنی و امنیت، اسکان، آماده‌سازی و زیباسازی محیط شهری، جلب مشارکت شهروندان و اطلاع‌رسانی از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم از اوایل ماه رجب به صورت آماده‌باش درآمده است خاطر نشان کرد: طرح ویژه شهرداری تا نیمه شعبان با جدیت اجرا می‌شود.

شهردار قم با اشاره به آماده‌سازی پارکینگ‌های موجود در اطراف مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: در این بازدید وضعیت کمپ‌ها و اقامتگاه‌های موقت در سطح شهر و جمکران مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در خصوص خدمت‌رسانی به زائران در نیمه شعبان نسبت به وضعیت ارائه خدمات در سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شده و نقاط ضعف و قوت مشخص شده است ادامه داد: همه امکانات را بسیج می‌کنیم تا شاهد نواقص سال‌های گذشته در راه خدمت‌رسانی به زائران در ایام نیمه شعبان نباشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول