اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

4 کتابخانه عمومی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چهار کتابخانه عمومی در این استان خبر داد.

4 کتابخانه عمومی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، کریم نوری اظهار کرد: طرح احداث کتابخانه‌های یاد شده از مصوبات دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان بود که در سال‌جاری به اتمام رسید.

وی افزود: کتابخانه عمومی سیه‌رود با 400 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 749 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

نوری گفت: کتابخانه عمومی کشکسرای مرند با 400 مترمربع زیربنا و 2 میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار، کتابخانه عمومی کوزه‌کنان با یک‌هزار مترمربع زیربنا و 4 میلیارد و 566 میلیون ریال اعتبار و کتابخانه عمومی بناب جدید مرند با 400 مترمربع زیربنا و 2 میلیارد و 838 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده‌اند.

در حال حاضر فعالیت‌های احداث ساختمان، تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان و خرید کتاب برای کتابخانه‌ها  توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی انجام گرفته است.

معاون اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اداره و نظارت کتابخانه‌های عمومی نیز بر عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی استان است.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول