اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی کتابخانه روستای سیوند

خبرگزاری فارس: به منظور بالابردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، عملیات اجرایی کتابخانه روستای سیوند در شهرستان مرودشت آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی کتابخانه روستای سیوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی این کتابخانه اظهار داشت: عملیات اجرایی این کتابخانه در زمینی به مساحت 500 متر و زیربنای 135 متر با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال که شامل ساخت و تجهیز بوده، از امروز آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

یدالله حسینی افزود: تلاش برای این اقدام فرهنگی نشان‌دهنده فرهیختگی مردم خوب سیوند است و امید داریم این اقدام هدیه‌ای در خور شان مردم این روستا باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز گفت: روستای بزرگ سیوند به عنوان دروازه ورودی شهرستان مرودشت همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده است.

محمدمهدی برومندی اضافه کرد: مردم این روستا در مواقع لزوم برای دفاع از کیان و آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند.

نماینده مردم مرودشت اضافه کرد: مردم این روستای بزرگ شایسته خدمت هستند و در این برهه از زمان و به پاس زحمات و جانفشانی‌های دوره طلایی دفاع مقدس امید است با همکاری خود مردم و حمایت دولت بتوانیم خدماتی درخور شان و شایسته این مردم تقدیم کنیم.

برومندی ادامه داد: با توجه به افق و چشم‌انداز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری در سال 1404، کشور ما باید مقام نخست علمی و فناوری در خاورمیانه را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی 12 برابر شاخص جهانی رشد علمی دارد و به واسطه این رشد علمی دشمنان در برابر ما به زانو در آمده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای تکنولوژی‌های نوین دنیا را داشتند و با آن آقایی می‌کردند، اکنون می‌بینند که فرزندان این مرز و بوم با رقابت چشمگیر در صحنه‌های علمی خوش می‌درخشند.

وی افزود: امیدواریم با الهام‌بخشی از تعالیم اسلامی که هدف آن دانایی انسان و نزدیکی به خداوند است بتوانیم با تاسیس این کتابخانه در این روستا ضریب مطالعه در مردم را بالا ببریم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول