اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز:

خدمات کتابخانه‌های عمومی مهریز کیفی‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز از کیفی‌سازی خدمات کتابخانه‌های عمومی و رونق بخشی مرکز اطلاع‌رسانی در سال جاری خبر داد.

خدمات کتابخانه‌های عمومی مهریز کیفی‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سعید قریشی ظهر امروز در دومین جلسه مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در سال جاری اظهار داشت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های مناسب، کیفیت خدمات کتابخانه‌ها ارتقا پیدا کند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت بخش اطلاع‌‌رسانی در نهاد کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: مرکز اطلاع‌رسانی نیز از بخش‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک رونق می‌یابد.

قریشی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از کتابداران در امر افزایش ساعت کاری کتابخانه‌ها، کیفی‌سازی خدمات کتابخانه‌ها، رونق بخش مرکز اطلاع‌رسانی (کافی نت) و اهتمام جدی به برگزاری مسابقات فرهنگی را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در سال 91 برشمرد.

وی همچنین از  انتخاب کتابخانه برتر فرهنگی در شهرستان مهریز خبر داد و افزود: معیارهای انتخاب کتابخانه‌های برتر به کتابخانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ملاک‌های انتخاب کتابخانه برتر فرهنگی، کتابخانه برتر در زمینه ارائه خدمات مرکز اطلاع‌رسانی و کسب آمادگی لازم برای استفاده از نرم افزار پیام شرق و مطالعه جزوه آموزشی نرم‌افزار از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

شهرستان مهریز دارای 12 کتابخانه عمومی شهری و روستایی با 103 هزار و 271 نسخه کتاب است که از لحاظ تعداد کتابخانه و نسخ کتاب رتبه دوم را در استان یزد دارد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول