اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

گردنه پاتاق یکی از حادثه‌خیز‌ترین نقاط استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: گردنه پاتاق به‌دلیل کم‌عرض بودن یکی از حادثه‌خیز‌ترین نقاط این محور است که بیشترین خسارت مالی و جانی را برای مردم دارد.

گردنه پاتاق یکی از حادثه‌خیز‌ترین نقاط استان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میرزا مراد پیرو در جلسه بررسی روند بزرگراه کربلا درمحور گردنه پاتاق که در حال اجرا است، اظهار کرد: عملیات راهسازی در محور و گردنه پاتاق باید با شتاب بیشتری انجام شود.

پیرو تصریح کرد: گردنه پاتاق به‌دلیل کم‌عرض بودن یکی از حادثه‌خیز‌ترین نقاط این محور است که بیشترین مشکلات مادی و جانی آن برای مردم سرپل‌ذهاب است.

وی در این راستا پیشنهاد جابجایی فیبرنوری و تاسیسات برق این مسیر و افزایش تعداد ماشین‌آلات راهسازی را برای شتاب‌بخشی عملیات اجرایی این محور ارائه داد.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود‌: در جریان سفر مقام معظم رهبری موانع و مشکلات بزرگراه کربلا " محور گردنه پاتاق " بررسی شد و بعد از سفر رهبری کار تعریض در این محور و گردنه با سرعت بیشتری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: فقط عملیات اجرایی تعریض این گردنه در بخش تراشه‌کاری به‌دلیل حجم بالای ترافیک محور فعلا متوقف شده است.

پیرو با بیان پیشنهاد به مسئولان راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: در صورت امکان محور مواصلاتی برای تردد خودروها جایگرین شود تا در فرصت کوتاهی کار تراشه‌برداری با سرعت انجام شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب در پایان گفت: دغدغه‌ خاطر همه مسئولان استان کرمانشاه تسریع در اجرای عملیات راهسازی از اسلام‌آباد‌غرب تا قصرشیرین است.

ادامه بزرگراه کربلا از شهرستان اسلام‌آباد‌غرب شروع و تا قصرشیرین و مرز خسروی ادامه دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول