اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بستان‌آباد

تصادف تراکتور 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌‌شرقی گفت: تصادف تراکتور با یک موتورسیکلت در بستان‌آباد یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

تصادف تراکتور 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ساعت 12.30 امروز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با تراکتور در جاده روستای "تیکمه‌داش" و "سلطان‌گه" در شهرستان بستان‌آباد یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی افزود: برای این حادثه آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی "تیکمه‌داش" به محل اعزام و مصدومان را به بیمارستان بستان‌آباد انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده خاطرنشان کرد: راکبین موتورسوار و کشاورزانی که از تراکتور استفاده می‌کنند، در راه‌های روستایی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه بی‌احتیاطی در استفاده از این دستگاه که این روزها با آمدن فصل کاری کشاورزان فزونی گرفته، منجر به بروز چند سانحه دیگر شده که فوتی نیز داشته است.

کارشناس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در اکثر این حوادث، علت حادثه واژگونی تراکتور بوده که روباز و سنگین بودن منجر به فوت شده است.‌

گزارش فارس حاکی است، با آغاز به فصل کشاورزی و برداشت محصولات کشاورزی تصادفات تراکتور در راه‌های روستایی استان افزایش یافته و باید مسئولان تدابیری را برای این امر اتخاذ کنند.

چون اکثر رانندگان تراکتور فاقد گواهینامه تراکتور بوده و آشنایی با قوانین در راه‌های فرعی استان ندارند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول